Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Niet echt een antwoord op mijn vraag.

NAP: Leuk voor als je een server hebt.

WIC: Een imaging library voor programmeurs.

Black hole router detection: als jij het weet mag je het zeggen.

1000 bugfixes: Die had je al op je PC via Windows update

Performance verbetering: Wel beloofd, niet aangetoond.

Ik zou nog maar effe wachten met SP3

• Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

• Reacties 56
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:
Origineel bericht van: Psychosammie
Niet echt een antwoord op mijn vraag.

NAP: Leuk voor als je een server hebt.
WIC: Een imaging library voor programmeurs.
Black hole router detection: als jij het weet mag je het zeggen.
1000 bugfixes: Die had je al op je PC via Windows update
Performance verbetering: Wel beloofd, niet aangetoond.

Ik zou nog maar effe wachten met SP3

Waarop.... SP4??

Enne die 305 Mb. Lekker boeien met de huidige prijzen van 14ct per Gb ofzo.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

IPv6 zit er ook in. volgens mij zat dit nog niet in sp2, misschien als optie (update) ?

webaccess naar een Windows Server 2008 ging met sp2 niet, met sp3 wel.

merDe

deze ruimte is te huur
Geplaatst:

@winwiz

If it ain't broke, don't fix it!

• Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

Geplaatst:
Origineel bericht van: Sjaak(k)
Origineel bericht van: winwiz

Enne die 305 Mb. Lekker boeien met de huidige prijzen van 14ct per Gb ofzo.

Daar heb je wel gelijk in, maar mijn laptop heeft maar 120 gieg, en dat kan niet veel groter. Dus ik moet op de mbtjes letten net als bij de C64 vroeger :D

Als hij lekker werkt kun je altijd de uninstall files weghalen. Ik denk dat het je dan geen ruimte extra kost.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Gast mouse1277
Geplaatst:
@winwiz

Helaas is windows altijd broken, zelfs na installatie van wederom een servicepack laugh.
Geplaatst:

KB936929: Windows XP Service Pack 3

Datum van de laatste publicatie: 6-5-2008

Normale downloadgrootte: 68.4 MB

Windows XP Service Pack 3 (SP3) is een update voor Windows XP waarin de feedback van onze klanten wordt behandeld. Deze update is een cumulatieve update die alle eerder uitgebrachte updates voor Windows XP bevat, waaronder beveiligingsupdates. Windows XP SP3 bevat ook een klein aantal nieuwe updates die de functionaliteit van Windows XP niet wezenlijk zouden mogen veranderen. Wanneer u deze update hebt geïnstalleerd, moet u de computer mogelijk opnieuw opstarten.

Systeemvereisten

Aanbevolen processor: Niet opgegeven.

Aanbevolen geheugen: Niet opgegeven.

Aanbevolen vrije ruimte op de vaste schijf: Niet opgegeven.

De installatie van software ongedaan maken

Deze update kan worden verwijderd via Software in het Configuratiescherm.

Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk.

Geplaatst:

"Performance verbetering: Wel beloofd, niet aangetoond."

Mijn laptop doet het wel degelijk beter met winxp sinds ik sp3 erop gezet heb, duidelijk sneller en ook die nare avi bug is eruit dus geen explorer crashes meer als je van avi naar avi swapped via het netwerk. Ik heb nog geen enkel nadeel bemerkt aan het installeren van SP3 dus kun je het naar mijn mening gerust installen.

• Moderator
Geplaatst:

Is SP3 alleen voor Windows XP of is die ook bedoeld voor Windows XP Professional?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:
@winwiz

Dan kom je een hoop tekort als je nog in dos werkt winkwink

Gast Ome Peter
Geplaatst:
Origineel bericht van: ceesv
Is SP3 alleen voor Windows XP of is die ook bedoeld voor Windows XP Professional?

Ja ook voor proffesional

Doe net een update via ms,en staat er netjes bij.

Alleen de link op cd van sp3 te bestellen werkt niet

(En ja heb een legale versie)
Geplaatst:

Ben ik het mee eens !

En kun je je toch niet inhouden : Maak een IMAGE vanje HD voordat je aan de slag gaat. Kun je in noodgevallen in ieder geval weer terug naar je oude, werkende XP omgeving....!

Gast aart44
Geplaatst:
Origineel bericht van: ceesv

Ben hier ook naar Windows update gegaan met XP pro er op en inderdaad SP3 is beschikbaar, waarschijnlijk is de volledige versie met SP 1 2 en 3 een dikke 300 mb maar hier hoeft hij maar 64.4 mb te downen dat is gebeurt in een ogenblik met de huidige snelheden.

Al met al duurt het toch wel een uurtje voor het er op staat eerst gaat hij de download voorbereiden dan downnen daarna een wizard of je wilt instaleren maakt dan een backup en pas daarna wordt het daadwerkelijk geinstalleeerd.
Eerst heb ik mijn desktop gedaan en nu is hij met mijn laptop bezig. laugh
Geplaatst:
@winwiz

Ach je had het dan ook bv bij windows 3.1 of Win 95 kunnen houden.
Die deden het ook nog prima voordat ik respectivelijk op 98 en ME overstaptegrin.gif

Merk eigenlijk weinig verschil in snelheid.
Voordeel (voor mij althans) van SP3 is dat nu elke update van XP is geinstalleerd inplaats van alleen de veiligheidsupdate's die je als..ahum...illegale gebruiker kunt downloaden.
En ik houd graag de computer up to date, loop je ook niet tegen problemen op bij het installeren van bv een programma die alleen werkt met SP3, ook sommige hardware kan SP3 gaan eisen.

En de omvang van SP3 valt ook best mee na de install als je de opgeslagen files verwijderd.
Ik heb een installatie cd geslipstreamd met SP3, het geheel was 680 MB groot tegenover 580 van de SP2 installatie CD.
Geplaatst:
Origineel bericht van: winwiz
Als hij lekker werkt kun je altijd de uninstall files weghalen. Ik denk dat het je dan geen ruimte extra kost.

Hoe verwijder je makkelijkst alle files als SP3 goed loopt?

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen