Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Gast Richard7
Geplaatst:

Het simpelst doe je dit met het gratis programmaatje CCleaner. Die gooit niet alleen Windows uninstall info weg, maar kan ook nog diverse andere 'nutteloze' rommel van je bootdisk wegknikkeren cool

Het enige nadeel van het verwijderen van die bestanden is dat je niet meer terug kunt naar SP2 ...

• Reacties 56
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

SP3 heb ik vele maanden geleden van een alternatieve side gehaald. Al een draadje over gehad. Merkte geen enkele snelheidswinst. Bleek een compilatie van XP updates te zijn. Maar die hadden we al. De beloofde snelheidswinst zat in Office. Maar dat was altijd al sneller dan wij kunnen typen. Leuk om te slipstreamen bij herinstallatie. Verder wat mij betreft niets nieuws.

Geplaatst:

Niet helemaal waar.

Citaat:
Nieuwe snufjes

Het pakket bevat niet alleen reeds verschenen patches, maar ook enkele nieuwe zaken. Daaronder bevinden zich ook elementen van Windows Vista, zoals Network Access Protection en het Peer Name Resolution Protocol (PNRP). Andere vernieuwingen in SP3 voor XP zijn ondersteuning voor Wi-Fi encryptieprotocol WPA2 en een verbeterd IPsec-filter.

Wat je er allemaal mee moet of kan doen weet ik niet, maar tis dus niet alleen maar een compilatie van XP update's. biggrin.gif

Gast Ome Peter
Geplaatst:

Mijn ervaringen met sp3

in combinatie met het HSPDA (7.2mb/s Austria) een stuk stabiler en sneller kwa opstarten en afsluiten van het systeem

en minder craschen van ie 6 waar ik voorheen veel last van had.

Dus voor mij is sp3 een vooruitgang

Werk zelf met een legale versie van xp pro nederlands op een laptop

Gast swiffertje
Geplaatst:

ik heb helemaal geen internet meer nu ik sp3 op mijn andere pc heb gezet.

wie heeft er een oplossing?

Gast Richard7
Geplaatst:

Nou, ik heb nu toch wel lol van SP3. Door het verlopen van een add-on voor IIS (Internet Information Server) ging er ineens van alles mis, kon mijn eigen lokale servertje niet meer bereiken. IIS de-installeren en opnieuw installeren hielp niet. Dus toen (met IIS geinstalleerd) SP3 eroverheen gehaald et voila: alles werkt weer! cool

@ Xilence, is dat moeilijk, dat slipstreamen? Sinds vandaag is mijn SP2-cdtje rijp voor de asbak smile

Gast Ome Peter
Geplaatst:

Zoek ff op nlite hiervoor

Eerste keer is ff puzzelen maar er is een perfecte handleiding bij te halen

suc6

Gast Richard7
Geplaatst:

Mijn dank is groot!

Tijden het verkennen van nLite hier en daar wat opties aangepast (oa Messenger meteen 'weggelaten' whistle ) met een bootable ISO van 480Mb tot resultaat. Installeerde als een speer op een Sun Virtualbox!

eekcoollaughshockedsmirk

• 2 maanden later...
Geplaatst:

Hallo,

onlangs heb ik SP3 NL voor windows xp Pro geinstalleerd.

Nu krijg ik bij de opstart steeds de melding "Stop Divice" This application will not run in this operating Systeem.

Wat is het probleem en hoe los ik dit op ?

Heeft iemand hier ervaring mee.

Geplaatst:
Origineel bericht van: jvdyck
Hallo,
onlangs heb ik SP3 NL voor windows xp Pro geinstalleerd.

Nu krijg ik bij de opstart steeds de melding "Stop Divice" This application will not run in this operating Systeem.

Wat is het probleem en hoe los ik dit op ?
Heeft iemand hier ervaring mee.

Wel handig om te weten welk device er mee stopt. Waarschijnlijk heb je een driver update nodig van een "iets".

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

Ik heb niet kunnen achterhalen over welk divice het gaat. Ook bij de aangesloten randapparaten zie ik geen probleem.

Bedankt voor de snelle reactie.

Geplaatst:

99% zeker dat je een driver moet updaten.

Nu alleen achterhalen welke het is...

als je start - run (uitvoeren) - msconfig (intypen)

en dan naar tab 'Startup' (ik draai een Engelse windows weet niet wat dit in het Ned. is) gaan. Hier 1 voor 1 de dingen uit zetten en opnieuw opstarten totdat je de boosdoener hebt.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Geplaatst:

Na het uitvinken van "CZFMDXPK C:\PROGRA~1\FDD_FM~1\ CZFMDXPK.EXE SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run" was het probleem opgelost.

Nog even uitvissen voor wat dat staat, maar voorlopig ondervind ik geen probleem.

Bedankt.

Jan.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen