Ga naar inhoud

TV Vlaanderen kaart opnieuw activeren

Aanbevolen berichten

Gast plopje
Geplaatst:

Hoi

Heb een vraagje vorig jaar 10-09-2007 heh ik bij een dealer in noordwijkerhout een kaart en een abbo gekocht voor TV Vlaanderen

daarvoor heb ik 184 euro betaald maar goede tv films enz tv4 enz leuk

nu heb ik door ziekte vanaf half febr tot begin april 2008 niet kunnen kijken

daarna weer aangezet maar geen beeld meer alles geprobeerd maar geen plaatje de dealer gebeld maar de telefoon word niet opgenomen wel 100 keer geprobeerd op allerlij tijden maar no replay

daar zit ik dan met mn kaart en abbo tot okt.2008 geen beeld

opnieuw activeren van de smartkaats lukt ook niet omdat ik steeds de melding krijg dat ik niet het juiste nummer heb ingevoerd

en dat komt denk ik weer doordat er op mijn kaart bij de eerste de tweede het vierde cijfer gewoon een verticaal streepje staat iets wat ik nu pas voor het eerst zie ???

wie kan mij hierover wat meer vertellen want ik weet niet wat ik zou moeten doen om opnieuw beeld te kriojgen

graag hulp plopje

Geplaatst:

Ik kan het nummer van mijn kaart uitlezen met mijn ontvanger bij kaartinfo.

Waarschijnlijk kan jouw ontvanger dat ook, zal ergens in één van de menu-opties staan.

Het eerste cijfer is een "1" en de laatste 2 cijfers zijn waarschijnlijk "modulo 97" en behoren dus strict gezien niet tot het kaartnummer. Mocht je deze niet er bij krijgen via info, kan je die er dus bijzetten/berekenen.

Heb het zonet geprobeerd, maar het is spijtig genoeg niet mod97. Je zal voor de laatste cijfers iets anders moeten proberen.

VU+Solo², DM-800HD, T90

Gast plopje
Geplaatst:

het streepje staat in het midden van een hokje van boven naar beneden dus

streepje streepje cijfer streepje en daarna nog 10 cijfers

?????

Gast plopje
Geplaatst:

Bedankt iedereen die mij probeerde te helpen maar het lukt

echt niet en ook per telefoon krijg ik geen aansluiting ik toets het nr in voor t v vlaanderen 32027902790 maar krijg dan een toon te horen alsof er geen toestel op dit nummer is aangesloten

weet iemand nog raad of moet ik de kaart maar vernietigen???

Geplaatst:

Hey plopje,

Je hebt een pm.

Maaruh het nummer is 003227902790 als je vanuit het buitenland belt.

Dreambox DM800HD met de laatste Nabilo

Visiosat Big Bisat - Astra 28.2E / Astra 23.5E / Astra 19.2E / Hotbird 13E / Eurobird 9E / Sirius 4.8E / Thor 0.8W / AB3 5W

Geplaatst:

Inderdaad. Nooit de nul van het zonenummer vormen vanuit het buitenland.

02/790.27.90 wordt dan 00 32 2 790.27.90.

Zo moet het wel lukken.

Succes !

Geplaatst:

Als ik het goed begrijp zijn de cijfers 1-2-4 op jouw kaart niet goed leesbaar.

voorbeeld

1.16.168.645.880.40

|.|6.|68.645.880.40

Misschien zie je zelf al wat er de hand is , jouw verticale streepjes zijn slecht gedrukte éénen.

Ik kan je zeggen dat Tv_Vlaanderen kaarten altijd beginnen met 1.16. gevolgd door 168 of 169 of 170 of 171(huidige), vermoedelijk heb jij een 169 of 170.

Dat heractiveren doe je zoals hierboven door redneck eyeball al werd aangehaald op http://www.tvvlaanderen.be/pid_heractivatiecanvas.asp

Klik daar heractivatie smartcard en vul ook de in het rood aangegeven beveiligingscode in.

Decoder aan en stop de kaart in de decoder, zet deze op VTM of één, en wacht rustig af.

Heractivaties kan je meer dan een keer aanvragen, ik meen dat er minstens 8 uur tussen moet zitten.

En zolang je de juiste nr niet hebt ingevuld kan je dat honderd maal achtereen doen.

Laatste redmiddel, als het niet lukt kan je proberen de smartcard in je decoder te stoppen vanaf zondag 31 mei en als de pulsjes erdoor komen zal ook jouw kaartnr erbij zitten.

Ps staat het nummer van de kaart niet in het kartonnen mapje geschreven dat je hebt meegekregen van uw (dealer).

The key to happiness. Stay away from idiots

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen