The Iron Maiden Geplaatst: 3 mei 2008 Geplaatst: 3 mei 2008 hallo, Ik heb op mn laptop Ubuntu 8.04 draaien, maar iedere keer als ik linux start moet ik systeem->beheer->netwerk het password type (WPA) en het WPA wachtwoord opnieuw ingegeven. Als ik dat niet doe kan ik geen verbinding met het WLAN netwerk maken. Wat moet ik instellen zodat linux het wachtwoord onthoudt? PS. Als ik bij de netwerkinstellingen kijk, dan staan er wel bolletjes in het wachtwoord veld. mvg, The Iron Maiden VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2 -- Hier had uw reclame kunnen staan --
dolphs Geplaatst: 12 mei 2008 Geplaatst: 12 mei 2008 sudo su vi /etc/network/interfaces en daar de boel inzetten OF probeer deze link eens Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra
The Iron Maiden Geplaatst: 19 mei 2008 Auteur Geplaatst: 19 mei 2008 Ik ben sinds kort overgestapt op Mandriva 2008. Ik vind Mandriva er grafisch beter uitzien dan Ubuntu en het network-key probleem is ook opgelost. mvg, The Iron Maiden VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2 -- Hier had uw reclame kunnen staan --
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen