Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste mensen,

Met het PKT Mod 1.05 (Fix)image heb ik het wel bekende epg update probleem, bij mij stop hij meestel rond de 85%.

Ik heb een HDD van 500Gb in mijn ontvanger, ik het ook mogelijk om de EPG op hdd op te slaan... of nog beter op een usb stickje van 1GB.

DM800HD ~ OpenPLi

DM7000 ~ OpenPLi

DM500C ~ OpenPLi

WafeFrontier T55

13* - 19,2* - 23,5* - 28,2*

Gast Black_64
Geplaatst:

Ik heb nu al veel gelezen over een EPG probleem met de UFS910 maar kan nu iemands eens uitleggen wat dit juist is?

Ik heb gewoon de epg (ik denk dat dit next/now heet) onder in beeld.

Wat bedoelen ze met EPG-Update?

Gast aart44
Geplaatst:
Origineel bericht van: Black_64

Wat bedoelen ze met EPG-Update?

Precies weet ik het ook niet maar als ik s'morgens om 7.30 kijk staat er op het display van de Kathrein EPG Update en dan staat er bij hoever hij is dus zoiets als 67%.
Welke EPG hij aan het ophalen is weet ik ook niet. laugh
Gast aart44
Geplaatst:
Origineel bericht van: Spiderman1974
Beste mensen,

Met het PKT Mod 1.05 (Fix)image heb ik het wel bekende epg update probleem, bij mij stop hij meestel rond de 85%.

De oorzaak van het probleem schijnt bijzondere tekens in de zenderlijst te zijn bijvoorbeeld één geeft hij in het display door als ??n en daar loopt hij op vast.
Als je de bijzondere tekens uit de bouqetten of zenderlijst verwijdert moet het vastlopen over zijn.

Hij kan ook zo vastlopen dat hij niet meer op de AB reageert dan is de oplossing de soft er nieuw op zetten.
Hier draait de 1.05 en ik heb ook bijzondere tekens in de zenderlijst en het loopt al een paar dagen goed. laugh

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen