Gast Geplaatst: 24 december 2001 Geplaatst: 24 december 2001 Hoe weet ik wat voor type decoder ik heb? Ik heb mijn Philips 2e hands gekocht maar zonder boekje...
Johan45 Geplaatst: 24 december 2001 Geplaatst: 24 december 2001 Er zit een sticker onder de decoder met het model nummer.<p>gr.Johan Vult u rustig aan !!!
Gast Geplaatst: 24 december 2001 Geplaatst: 24 december 2001 helemaal goed hoor maar mocht je 'm bv willen flashen leg dan niet al je vertrouwen in z'on sticker. ook productie medewerkers maken wel eens een foutje(laat geworden, teveel gedronken). onder het motto; better save then sorry, wil je het echt zeker weten gewoon de flash uitlezen. mvg
Johan45 Geplaatst: 24 december 2001 Geplaatst: 24 december 2001 @radxnl<p>Er staat bij die van mij Made in Belgie onder <p>suc6 Johan Vult u rustig aan !!!
Gast Geplaatst: 24 december 2001 Geplaatst: 24 december 2001 Bijna 90% een belgische kabelbox van canal + vlaanderen of walonie.die is misschien te gebruiken als c* bij jullie uitzend op de kabel in s*c*.Maar dan heb je wel nog een abo nodig Hier in belgie is er veel vraag naar.misschien een tipje in de goede richting.
Aanbevolen berichten