Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heb de TT Budget 3200 geinstaleerd op mijn pc. met TT media center Beeld op Premiere Discovery HD en Premiere HD op de gewone zenders als ARD en ZDF, BVN ook prima werkend. HD loopt schok vrij. Heb een AMD Quad 9600 processor met MSI Geforce 8600 GT silent videokaart. Het rare is dat Anixe HD en Astra HD geen beeld geeft. iemand een idee. Wie heeft met deze kaart wel hier beeld op en met welke Codec?

grotjes Gerrit

Geplaatst:

Ik heb met m'n TT 3200S2 beeld op deze zenders, zowel met de PowerDVD als de CoreAVC codec. Maar het ziet er niet uit, ik heb met deze zenders dezelfde problemen als met de CD HD zenders op 23.5. Het beeld is vervormd, ijlt na, is soms deels groen etc.

Zenders als BBC HD en Luxe HD op 28.2 en HD1 en EXQ1 op 23.5 zijn prima.

Grtz

JeDeJe

----------------------------

Clarke Tech ET-9000 E2, TF 7700HDPVR E2 Smartmouse, TF 7700HDPVR Titan smargo, HTPC met TT-3200-S2 en DVB-T, Visiosat A1-A2-A3-HB, SG-2100A, 78cm schotel.

Geplaatst:

PowerDVD werkte voor mij enkel na herinstallatie ... enkele kijkbeurten verder werd het beeld zwart, enkel geluid dus. Met CoreAVC tot nog toe geen problemen.

Wel een probleem met het vinden van HD kanalen op 23.5 (met duo lnb). Slecht uitgericht ? Kennen jullie toevallig BDA compatibele software die voor een bepaalde frequentie de signaalsterkte kan weergeven ?

P.S. ik gebruik Media Portal (nieuwste)

Geplaatst:

Hier werken AstraHD+ en AnixeHD prima op een TT3200 Budget (zie screenshot). Misschien dat je vanwege de hoge FEC (8/9) van deze kanalen te weinig signaal binnenkrijgt. Kijk overigens zelf niet met TT-mediacenter maar met DVBViewer.

post-31952-1318259747,3676_thumb.jpg

Laminas 120cm - Diseqc Motor - Inverto Black Ultra Twin LNB - TBS 6903 - Mutant HD60

Geplaatst:

Bij mij is het net alsof Anixe en Astra HD door elkaar worden weergegeven (overspraak). Zoals al eerder vermeldt heb ik dit ook bij de CD HD zenders op 23.5, dus er zit iets niet goed bij mij.

Grtz

JeDeJe

Clarke Tech ET-9000 E2, TF 7700HDPVR E2 Smartmouse, TF 7700HDPVR Titan smargo, HTPC met TT-3200-S2 en DVB-T, Visiosat A1-A2-A3-HB, SG-2100A, 78cm schotel.

Geplaatst:
Origineel bericht van: jedeje
Bij mij is het net alsof Anixe en Astra HD door elkaar worden weergegeven (overspraak). Zoals al eerder vermeldt heb ik dit ook bij de CD HD zenders op 23.5, dus er zit iets niet goed bij mij.

Grtz
JeDeJe

Even mezelf quoten laugh . Ik krijg dit niet goed, ook niet met geheel verse installaties (XP en Vista), aardig wat uurtjes in gaan zitten inmiddels... BBC HD, Luxe TV HD, Exq1, HD1 en 2, allemaal prima, maar AnixeHD, AstraHD+ en "ons" HD pakket op 23.5
willen niet. Ik zie zender A door zender B heen (en vice versa), iemand anders hier last van (gehad)?

Grtz
JeDeJe

• 2 weken later...
Geplaatst:

Heb enige wat ik me kan bedenken voor jouw probleem is proberen opnieuw inscannen van de transponders, regelmatig veranderd er wel wat info.

Gebruik transedit.

Dvbviewer + Cyberlink of CoreAVC heeft hier altijd perfect gewerkt.

Ik gebruik zelf CoreAVC omdat deze de output op PC level kan zetten. Cyberlink heeft deze optie niet.

Sommige MBAFF streams werken ook niet met Cyberlijk, ook hier werkt CoreAVC prima.

!!geen URL in je handtekening!!

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen