harleyke Geplaatst: 4 mei 2008 Geplaatst: 4 mei 2008 ik heb deze virusscanner proberen te verwijderen, maar in de map programfiles zit deze map bullguard nog, krijg deze niet verwijderd,iets met administrator.hoe krijg ik deze weg? pc is van een bekend magazijn. gr.harleyke. 1x dreambox 7000- 1x 7020-2x schotel astra1-2-3-hotbird.
Gast AAley Geplaatst: 4 mei 2008 Geplaatst: 4 mei 2008 Start eens op in veilige modus. Dit doe je door tijdens de bootloader op F8 te drukken. Aangezien je de bootloader niet kunt zien moest je rustig op F8 drukken gedurende de bios en iets erna, en algauw zou je een keuzescherm moeten zien waar je Veilige Modus kunt selecteren.
acjos1 Geplaatst: 5 mei 2008 Geplaatst: 5 mei 2008 goeden morgen ik heb ook die pc ik dat prg. eraf gegooid met your uninstaller werk goed en gooit eralles af wat dat prg, te maken heeft even google grt jos
harleyke Geplaatst: 6 mei 2008 Auteur Geplaatst: 6 mei 2008 Origineel bericht van: acjos1 goeden morgen ik heb ook die pc ik dat prg. eraf gegooid met your uninstaller werk goed en gooit eralles af wat dat prg, te maken heeft even google grt jos ik heb het zo gedaan, maar in programfiles staat nog steeds een map van 65 kb ( bullguard), maar is niet meer aktief. gr.harleyke. 1x dreambox 7000- 1x 7020-2x schotel astra1-2-3-hotbird.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen