Ga naar inhoud


[7025] Vast lopers op tv gelderland met dreambox 7025


Gast operator

Aanbevolen berichten

Gast operator

Het volgende probleem heb ik .Als ik naar tv gelderland kijk slaat het beeld naar een paar seconden cq minuten vast . even zappen naar een andere zender dan weer oke , daarna loopt de dreambox7025 toch nog regelmatig vast op tv gelderland . is erg vervelend wie weet hoe ik dit probleem oplos.

 

m.v.g operator

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: paardengek

En met welke image / emu draai je ?
Vind het plaats alleen op tv gelderland of ook op andere regionale omroepen of zenders op de astra 23,5 east ?


Even voor de goede orde, de lokale omroepen zijn niet gecodeerd, dus de gebruikte emu is ff niet belangrijk smile

Nu moet ik zeggen dat ik als "gelderlander" ook regelmatig naar tv gelderland kijk en er totaal geen problemen mee heb.
Heb je tijdens het kijken meer processen op de achtergrond meedraaien?

Pli Core Member

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Tech
Origineel bericht van: paardengek

En met welke image / emu draai je ?
Vind het plaats alleen op tv gelderland of ook op andere regionale omroepen of zenders op de astra 23,5 east ?


Even voor de goede orde, de lokale omroepen zijn niet gecodeerd, dus de gebruikte emu is ff niet belangrijk smile

Nu moet ik zeggen dat ik als "gelderlander" ook regelmatig naar tv gelderland kijk en er totaal geen problemen mee heb.
Heb je tijdens het kijken meer processen op de achtergrond meedraaien?



Dat klopt, de regionale zenders zijn fta, maar om één of andere redenen zou de gebruikte emu een rol kunnen spelen.

Met vriendelijke groet, paardengek
Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
regionale zenders zijn fta

Het kan natuurlijk ook zijn dat er een cable tuner in die 7025 zit.

nu weet ik, dat enkele regionalen via de cable ook achter een decodering zitten.

Nu, op dit moment, kan ik niet controleren of TV gelderland net bij die enkeling zit, want mijn 7025, ook met cable tuner is in reparatie.

grtz arie

_________________________________________________________________________

Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...