pollebru Geplaatst: 7 juni 2008 Geplaatst: 7 juni 2008 Nou,op mijn klote hummy 1000 lukt het ook niet! Mvrgr Flodder11 Wat met de mooie 2000 kan moet toch ook kunnen met de 1000. Ik heb van het HD kanaal 6945 HD, ITV HD gemaakt en terug in de 2000 gestoken en dat werkt. Samsung 4K UHD 55 inch 7500 - 60 cm Schotel HH motor SG2100A
flodder11 Geplaatst: 7 juni 2008 Geplaatst: 7 juni 2008 Jullie gebruiken een editor voor de 2000. Voor de 1000(sommige o.a de mijne) is er alleen de pr-hd 1000 heaven tool waarmee je de receiver via een nulmodem kabel kunt uitlezen dat uren duurt,vervolgens wat kanalen kunt verwijderen of verplaatsen waarna je alles urendurend terug kunt zetten. Heel misschien werkt het(waarschijnlijk niet),maar ik heb het er niet voor over om hier uren aan te besteden. Voor alle andere 1000en geld :je kunt er niet in of uit halen wat je wilt:hij is potdicht.En dat is dan ook het grootste nadeel van de 1000. Maar het is niet zo een ramp. Alles went en volgende keer let ik iets beter op als ik wat aanschaf. mvrgr Flodder11 T'is better to be thought a fool and remain silent than to open one's mouth and remove all doubt
Gast mouse1277 Geplaatst: 7 juni 2008 Geplaatst: 7 juni 2008 Origineel bericht van: skippie1770 Praktisch elke HD ontvanger kan ITV HD ontvangen mmm, daar heb ik sterk mijn bedenkingen over. Hier met mijn Technisat HD S2 lukt het absoluut niet, terwijl de andere HD zenders allemaal prima doorkomen!
Gast tzrider Geplaatst: 8 juni 2008 Geplaatst: 8 juni 2008 Hier een oplossing voor TopField http://www.topfield-europe.com/forum/showthread.php?t=18885
Gast tzrider Geplaatst: 8 juni 2008 Geplaatst: 8 juni 2008 OK, ik heb beeld op de TF 7700 HSCI. Bijgewerkt met TopSet. Heb wel mijn bestaande EuroBird 1 compleet met transponders weg moeten gooien en moeten vervangen door de versie van Buko (zie bijlage). Daarna ook de ITV HD settings copy/paste. Daarna EuroBird1 een Diseqc toegewezen en service search gedaan. Toen pas verscheen ITV HD in beeld. TF7700HDPVR _ITV HD2.zip
skippie1770 Geplaatst: 9 juni 2008 Geplaatst: 9 juni 2008 Origineel bericht van: mouse1277 Origineel bericht van: skippie1770 Praktisch elke HD ontvanger kan ITV HD ontvangen mmm, daar heb ik sterk mijn bedenkingen over. Hier met mijn Technisat HD S2 lukt het absoluut niet, terwijl de andere HD zenders allemaal prima doorkomen! op technomate 6800HD werkt het na een patch!! En dit is géén linux ontvanger. Dus als deze ontvanger het al kan, dan zeker de dreambox zou ik denken. Samsung QE55Q90R VU+ ULTIMO 4K Sonos Arc - Sonos Sub
Gast tzrider Geplaatst: 10 juni 2008 Geplaatst: 10 juni 2008 Settings voor TopSet .... deze werkt, heb de zaak via deze settings aan het draaien. Moest nog wel een search op onderstaande transponder doen om ITV HD in beeld te krijgen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen