Gast Weeman Geplaatst: 5 mei 2008 Geplaatst: 5 mei 2008 Weet iemand een goeie satelliet ontvanger voor rond de 50-100 euro? Ik moet wel astra en hotbird goed ontvangen
Moderator ceesv Geplaatst: 5 mei 2008 Moderator Geplaatst: 5 mei 2008 Je zult iets meer moeten vertellen wat je ermee wilt gaan doen. Gaat het om een FTA ontvanger, of gaat het om een ontvanger waarmee je ook bijvoorbeeld de nederlandse zenders van Canaldigitaal wilt kunnen zien? Dan heb je namelijk een ontvanger met een ingebouwde kaartlezer nodig of met een z.g.n. CI-slot. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Gast Weeman Geplaatst: 5 mei 2008 Geplaatst: 5 mei 2008 Ik heb hier nog een xcam liggen maar geen canal digitaal kaart.Het hangt eigenlijk af van de prijs als je ergens gratis een canal digitaal krijgt bij een satelliet ontvanger en de prijs verschil tussen 1tje die er geen heeft niet zo groot is dan neem ik natuurlijk de satelliet met de canal digitaal kaartje.
Henksat Geplaatst: 5 mei 2008 Geplaatst: 5 mei 2008 Origineel bericht van: Weeman Het hangt eigenlijk af van de prijs als je ergens gratis een canal digitaal krijgt Krijgen krijg je niet veel in deze handel, alléén een kaartje slokt al bijna je hele budget op. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
Gast Weeman Geplaatst: 5 mei 2008 Geplaatst: 5 mei 2008 Dan zoek ik eentje zonder een canal digitaal kaart
odysseus Geplaatst: 5 mei 2008 Geplaatst: 5 mei 2008 Google eens op Clarke-tech 2100+ Goed ontvangertje voor net boven 100 eutjes, met ingebouwde multicardreader dus geen CI module nodig. Grote schotels vangen veel wind..
Gast Weeman Geplaatst: 5 mei 2008 Geplaatst: 5 mei 2008 ziet er leuk uit zal dit ook werken met een oude motor?
dolphs Geplaatst: 5 mei 2008 Geplaatst: 5 mei 2008 Wat doet de clarke tech 2100+ icm het SSSP protocol, kan het zo snel hier niet vinden? Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra
odysseus Geplaatst: 5 mei 2008 Geplaatst: 5 mei 2008 Er wordt gevraagd voor een goedkope receiver die geschikt is voor Astra en hotbird. heb deze ontvanger zelf met 2 LNB's voor astra en hotbird via een switch. Een kennis van mij heeft de zelfde ontvanger (ook op een hele grote schotel) met een motor en deze werkt ook goed. Het genoemde protocol zegt mij eigenlijk niets. nB in Nederland wordt deze ontvanger meer verkocht als Maxplus. Grote schotels vangen veel wind..
Gast Weeman Geplaatst: 5 mei 2008 Geplaatst: 5 mei 2008 bedankt voor de informatie maar ik las net dat ik beter een maxplus kan nemen omdat ze een betere support hebben? MAXDIGITAL 220S 91 euro
borsjea Geplaatst: 5 mei 2008 Geplaatst: 5 mei 2008 Moet zeggen net even de nederlandse website bezocht. Geeft me veel vertrouwen die ontvanger, zelfs het noemen van de specificaties is waarcsijnlijk al te veel werk
Gast aart44 Geplaatst: 5 mei 2008 Geplaatst: 5 mei 2008 Origineel bericht van: borsjea Moet zeggen net even de nederlandse website bezocht. Geeft me veel vertrouwen die ontvanger, zelfs het noemen van de specificaties is waarcsijnlijk al te veel werk De griep heeft hard toegeslagen, http://www.maxdigital.nl/images/specs_max220s.pdf Je zult verkeerd gekeken hebben, het is inderdaad een importeur die een prima service geeft.
odysseus Geplaatst: 5 mei 2008 Geplaatst: 5 mei 2008 nou, mooi prijsje toch ?? Grote schotels vangen veel wind..
Gast Weeman Geplaatst: 5 mei 2008 Geplaatst: 5 mei 2008 Origineel bericht van: odysseus nou, mooi prijsje toch ?? klopt en het ziet er goed uit:P.Ik kwam net erachter dat je premiere enzo gratis kan bekijken met de Maxplus 220
sportster Geplaatst: 5 mei 2008 Geplaatst: 5 mei 2008 is een 2ehandsje niks voor jouw bedrag vind je wel wat en de gemiddelde receiver heeft een behoorlijke levensduur hoor kijk eens in het TE KOOP forum ook ik sta erin (dit is geen reclame hoor Mods) dus hopelijk breek ik geen regels saludos
Aanbevolen berichten