Gast edske Geplaatst: 5 mei 2008 Geplaatst: 5 mei 2008 Ik heb sinds kort athome internet. Nu moet ik heel vaak opnieuw mijn wachtwoord invullen bij het ophalen van de mail. Ik heb de account al verwijderd en opnieuw aangemaakt, sleutel in het register geprobeerd te verwijderen (wil niet) en een nieuw profiel gemaakt. Niets helpt. Is dit softwarematig of een probleem van at home ? bedankt voor de tips.
Gast t-sec Geplaatst: 5 mei 2008 Geplaatst: 5 mei 2008 Dit is een (mail)server probleem van je provider. Outlook vraagt meestal om je password als hij geen of geen complete toegang tot de ingestelde mailserver krijgt. Geldt ook voor Apple Mail gebruikers. Ik zou zeggen: bellen met die helpdesk.
WPW Geplaatst: 5 mei 2008 Geplaatst: 5 mei 2008 Kan ook iets met smtp before pop of zo zijn, vul alles eens apart in bij pop3 en bij de smtp server. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Gast edske Geplaatst: 5 mei 2008 Geplaatst: 5 mei 2008 Ik heb telefonisch maar weer het email account verwijderd en weer opnieuw ingevuld. Server schijnt goed te zijn, Als het weer voorkomt moet ik blijkbaar Microsoft bellen. tja.. wordt vervolgd. ?
Ome Merde Geplaatst: 5 mei 2008 Geplaatst: 5 mei 2008 @Home en e-mail, da's als vuur en water morgen heb ik weer ergens een storinkie betreffende het niet kunnen versturen van e-mail via @Homo. Vorig jaar, toen ik er nog klant was, ook veel ellende met e-mail. Gauw uitwijken naar een free smtp service en je bent van die ellende verlost. inkomend ging bij mij altijd wel goed, webmail deed het vaker niet dan wel .... merDe deze ruimte is te huur
Gast dahei Geplaatst: 6 mei 2008 Geplaatst: 6 mei 2008 Gaat het om Outlook of Outlook Express? Welk OS gebruik je? Windows 98, XP, Vista?
Gast edske Geplaatst: 7 mei 2008 Geplaatst: 7 mei 2008 het is xp met microsoft outlook 2008, maar ik moet zeggen: nadat ik de helpdesk aan de lijn heb gehad (een paar dagen geleden) gaat alles nog goed, dus een slotje moet kunnen. Dank voor de tips en het meedenken.
Ome Merde Geplaatst: 7 mei 2008 Geplaatst: 7 mei 2008 outlook 2008 bestaat niet maargoed, het werkt weer .... merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen