Gast Geplaatst: 29 december 2001 Geplaatst: 29 december 2001 Hallo,moet deze secabox gepatched worden om kanaal+ te kijken of kan je ook zonder te patchen kijken?! Wie kan en wil me de goede kant opsturen!!
Gast Geplaatst: 29 december 2001 Geplaatst: 29 december 2001 Hallo scal,<p> De goede kant op wijzen ? hm, richting dugawati ( zie links) is al een heel eind in de goede richting denk ik. Maar gewoon freek's bedrijf bellen voor een abo, geeft je absoluut beeld op C+. succes. Effu zonder dollen, wat langer rond kijken helpt je een heel eind verder.<p> stay satted
Gast Geplaatst: 29 december 2001 Geplaatst: 29 december 2001 Bedankt voor de tip..maar dugawati site lol... Leuke nieuwe naam..Smile...,is een zeer goede site maar is te algemeen. Heb er zelf veel van geleerd via duwgati maar een simpele ja of nee is al genoeg. Heb veel postings gelezen maar zover ik weet is een patch bedoeld om een receiver regiovrij te maken (behalve misschien een secabox). En dat wil ik niet ook geen files alleen of je moet patchen om op de philips canaal op het beeld te krijgen...<p>[ 29-12-2001: Bericht gewijzigd door: scal ]</p>
Gast Geplaatst: 29 december 2001 Geplaatst: 29 december 2001 p.s waadeer jouw hulp zeker vindt de naam alleen klinken als een afrikaanse president of zoiets.. Ken wel megawati!!!!
Gast Geplaatst: 29 december 2001 Geplaatst: 29 december 2001 Zonder te patchen kun je C+ kijken op de philips. En Duwgati zal wel iets hebben van kijk die Ducati, daar gaat ie! (heb weleens gelezen dat Duwgati nogal een motorfanaat is, terecht, maar ik houd het ff bij yamaha.)<p>Grts. John
Aanbevolen berichten