jacobus Geplaatst: 5 mei 2008 Geplaatst: 5 mei 2008 Mijn vrouw heeft 3x verkeerde pin ingeven. Dus nu wil ie de puk code hebben. Geen probleem, die heb ik. Dus ik voer de PUK code in, en daarna vraagt de telefoon: VOER Waar wat moet ik invoeren? Als ik dan iets ingeef, zeft ie daarna: herhaal. En daarna melding mislukt. Na de Puk code heb ik geprobeerd: nog ns puk, o6 nummer, pin, maar niks helpt Wat wil die *%$#telefoon nou eigenlijk weten nadat ik de PUK code heb ingevoerd? IK heb nog maar 3 pogingen over!
Tech Geplaatst: 5 mei 2008 Geplaatst: 5 mei 2008 Probeer het eens met de simkaart in een andere GSM, misschien dat die minder lastig doet.......... Pli Core Member
jacobus Geplaatst: 6 mei 2008 Auteur Geplaatst: 6 mei 2008 Heel vreemd... Ik doe de sim in mijn telefoon, dezelfde provider, en ik hoef alleen maar pin in te geven, dus geen puk, en telefoon werkt. Daarna sim teruggeplaatst, pin ingevoerd en klaar. Heeft niet meer om Puk gevraagd.
Gast ozzo Geplaatst: 8 mei 2008 Geplaatst: 8 mei 2008 Weird ? Maar wel mooi dat het werkt. Misschien DE oplossing voor anderen met dit probleem, mocht dat aanwezig zijn of ontstaan in de toekomst.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen