Ga naar inhoud


Is er dan niemand meer.........????


Gast

Aanbevolen berichten

Gisteren 29-12 heb ik een vraag gepost over een Phlips Secadoos..(Kleur valt weg tijdens zappen)

Tot op heden geen reactie.

Zijn de Phlipsbezitters zo verlegen of wordt dit deel van t board niet of nauwelijks gelezen..?

Of ligt t gewoon aan de Feestdagen.<p>Toch de vriendelijke groeten uit t Zuiden..

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo Dirk, ik lees het wel maar heb geen antwoord hierop helaas, ik heb er met mij flips ook geen last van, heb gisteren nog gechecked toen ik je bericht zag!<p>Succes, John.<p>ps, let op dat je tv niet gewoon versleten is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, je zou bijna denken dat je vraag voor anderen niet zo belangrijk is.

Heb je vraag wel gezien maar weet er niet zoveel over te vertellen.

Bij mij word het beeld volledig zwart (even) tijdens het sappen maar de kleuren zijn goed zodra er weer beeld is.

Kan alleen maar bedenken waar ik zou gaan kijken als ik dit probleem zou hebben en zou beginnen met het opnieuw uitrichten van de schotel.

Vraag me niet waarom, is gewoon omdat je toch ergens moet beginnen he.<p>suc6 Johan smile.gif" border="0

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Dirk, zo gaat het wel eens vaker met vragen die nauwelijks voorkomen.

Kleurproblemen kunnen ontstaan met RGB aansluitingen. Hoe staat je decoder afgesteld?(menu 7)Op RGB of staat daar CVBS? Zet hem dan op CVBS. En je tv, waar staat die op? Controleer of op BEIDE apparaten de afstelling hetzelfde is.

Als je RGB gebruikt, zoals ik voor het beste beeld, dan kan het best eens aan de scartkabel liggen; probeer eens een andere scartkabel en stop hem nog eens goed in beide apparaten.

Is alles OK dan weet ik het ook niet meer maar geef nooit op. Je decoder kan natuurlijk ook kaduuk zijn. Succes + groeten, Leo confused.gif" border="0smile.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi..

Ik zal de Scartkabel nog ns nakijken en de

Aansluitingen op Decoder en Schotel, en in t menu vd Deco nog een keer kijken bij de aansluitingen (RGB of CVBS)<p>Ik denk wel dat k er uitkom met deze opties.<p>Allemaal nog bedankt...<p>Groeten uit n wit (Sneeuw) Zuiden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zij U vergeven op de op een na laatste dag van dit nooit te vergeten jaar! Er zijn wel ergere dingen gebeurd dit jaar (01-01-01 Volendam, 11-09-01 New York enz.)<p>Groeten en niet te dronken worden he! John.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dirk, ik heb er geen kaas van gegeten maar ik zou gaan denken dat je ontvangstproblemen hebt! Maar dat kan vele oorzaken hebben. Schotelontvangt soms minder signaal?? losse connectors? roest in de kabel/aansluitingen? iets in je decoder dat de geest a/h geven is? Of is misschien je TV niet helemaal goed? Als het zomaar telkens komt en verdwijnt (of eigenlijk andersom dan met die kleuren) zou ik toch aan zoiets gaan denken.<p>Gr, John.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ik er uit ben ,

Ik heb n andere Scartkabel (Van mun DVD)geprobeerd, en...hij doet t niet meer.

Ik wil hier mee zeggen dat ie t nu goed doet (geen kleuruitval).

Allemaal bedankt voor jullie reacties en veel kijkplezier in 2002 toegewenst !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...