minplus Geplaatst: 6 mei 2008 Geplaatst: 6 mei 2008 Veel plezier met je andere hobbies. Het is dat er rode slangen liggen, anders had ik het aangezien voor een biertransport. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
guykers Geplaatst: 6 mei 2008 Geplaatst: 6 mei 2008 Citaat: Dank en groeten, Melle De dank is geheel onzerzijds voor de geleverde inspanningen. veel plezier met de kiekjes nobody is perfect, I ain't nobody feedback doet wonderen vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k, ultimo voor hobby
uniden Geplaatst: 6 mei 2008 Geplaatst: 6 mei 2008 txs melle voor het jaren lang (aan)modderen suc6 met de hobby en opleiding umm merde jij de volgende ? dm8000 powerd by rudream line X 3.2 white HBB-tv
gamgra Geplaatst: 6 mei 2008 Geplaatst: 6 mei 2008 Melle, Het ga je goed, nog bedankt voor de gezellige tijd in het Xsat forum. gamgra
Ome Merde Geplaatst: 7 mei 2008 Geplaatst: 7 mei 2008 umm merde jij de volgende ? de oprotpremie is nog niet rond merDe deze ruimte is te huur
Jorgen Geplaatst: 7 mei 2008 Geplaatst: 7 mei 2008 Melle, bedankt voor je inzet. En veel succes met al je andere bezigheden. Voorheen veel plezier gehad van Topfield 5000 PVR - 300 GB, Aston 2.18, Wisi Orbit 80 cm, Grundig 0,3 QuadPapa & Mama †
WPW Geplaatst: 7 mei 2008 Geplaatst: 7 mei 2008 Origineel bericht van: Ome Merde umm merde jij de volgende ? de oprotpremie is nog niet rond merDe Dat kan ik me voorstelle aangezien dit Ron's voorstel was: gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Johan45 Geplaatst: 7 mei 2008 Geplaatst: 7 mei 2008 Melle. Bedankt en veel plezier met je nieuwe hobby's. Vult u rustig aan !!!
Gast ozzo Geplaatst: 8 mei 2008 Geplaatst: 8 mei 2008 Melle, ik ben mijn tanden al aan het slijpen om jouw pitbull-acties te continueren ;-) Thanx voor de mooie tijd die we met je gehad hebben op het board en succes als fikkie-blussert ! Misschien een idee om een CAM in je helm te monteren zodat we mee kunnen genieten als je uitrukt ? Schoteltje voor de "up-beam" op je rug en we hebben geen saaie avonden meer :-))))
Zilverster Geplaatst: 8 mei 2008 Geplaatst: 8 mei 2008 @Melle, Bedankt voor je inzet hier op het forum en ook ik wens je veel succes voor de toekomst, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
MegaTronics Geplaatst: 8 mei 2008 Geplaatst: 8 mei 2008 Ook namens mij het beste voor je in je verdere carrière als fotograferende brandweerman (of was het nou brandblussende fotograaf?) TF5510PVR 160 GB met Astoncrypt 1.07 (2.23) en TF5000CI met Matrix Reborn ZCAS (1.1)
Coliseo Geplaatst: 8 mei 2008 Geplaatst: 8 mei 2008 Melle, Dat brandweerverhaal is waarschijnlijk om eindelijk eens je schotel correct af te stellen met de grote ladder... Het moet me van het hart : ik heb het altijd spijtig gevonden dat je je avatar, het roze poppetje, vervangen hebt door iets anders... Succes met de andere hobbies, maar ik weet zeker dat wij je hier nog zullen tegenkomen. Bedankt voor de inzet als moderator.
Moderator ceesv Geplaatst: 8 mei 2008 Moderator Geplaatst: 8 mei 2008 Doet mij denken aan dat schitterende verhaal van Godfried Bomans, het interview met brandmeester Koperbuik. Melle, bedankt voor je inzet en voorzichtig met vuur. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
ReneBee Geplaatst: 8 mei 2008 Geplaatst: 8 mei 2008 @Melle, Succes met al je hobbys. Waar kan ik je foto's bewonderen? Groeten, René.
Hellum Geplaatst: 8 mei 2008 Geplaatst: 8 mei 2008 Origineel bericht van: MegaTronics Ook namens mij het beste voor je in je verdere carrière als fotograferende brandweerman (of was het nou brandblussende fotograaf?) nee, hij wil natuurlijk zijn eigen persfoto's maken als hij een brand heeft geblust. veel succes Melle MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen