Gast batteken Geplaatst: 6 mei 2008 Geplaatst: 6 mei 2008 Hallo, is er iemand die momenteel naar één en Canvas kan kijken op PC via satelliet ? Ikzelf heb een Technotrend S2-3200 kaart geïnstalleerd samen met de Mediaguard CAM van TV Vlaanderen. Ontvangen van VTM, VT4, enz... is geen enkel probleem, maar één en canvas (alsook ActionNow en nog enkele) lukken mij niet. Ik krijg steeds de melding "uw abbonement is niet geldig voor dit kanaal". Heeft er iemand ervaring met deze PCI kaart en CAM. Lukt het wel met een andere ? Graag uw feedback dus. groeten, Bart
Gast Nebra Geplaatst: 6 mei 2008 Geplaatst: 6 mei 2008 Welke viewer gebruik je ? Zowel met TT mediacenter als Media Portal lukt mij dit. Met kanalen op astra 23.5 en duo lnb heb ik dan weer wel problemen. Blijkbaar kan ik daarop niet alle kanalen ontvangen. Mijn CAM is wel Matrix Reborn, maar CAM van TVV zou ook moeten werken.
Gast zzzzzzz Geplaatst: 6 mei 2008 Geplaatst: 6 mei 2008 Ik gebruik een zogenaamde Poor Man's CAM, dat is een softwarematige CAM die met een cardreader/writer samenwerkt (Phoenix/Smartmouse systeem). Ik heb vandaag al dingen bekeken/opgenomen van Canvas (Terzake). Ik heb een Technotrend S2-3200 en een Hauppauge Nova-HD-S2. Als software gebruik ik normaal gezien DVBViewer, in sommige gevallen test ik ook eens met DVBDream of ProgDVB. Van de HD zenders kan ik enkel NGC HD bekijken, bij de andere krijg ik geen beeld helaas
johnny2020 Geplaatst: 7 mei 2008 Geplaatst: 7 mei 2008 Alles werkt hier perfekt met een S2-3200 en mediaportal + Mediaguard CAM van TV Vlaanderen, van gewoon digitaal tot HD tv, op astra 1 en 3.
Gast batteken Geplaatst: 7 mei 2008 Geplaatst: 7 mei 2008 Eerst en vooral ben ik al blij dat het dus zou moeten werken met mijn huidige hardware. Enig idee wat ik dan verkeerd zou doen ? Ik werk op Windows XP SP2 en heb de laatste drivers geïnstalleerd (v5). Ik heb het zowel met TT Media Center als met DVBViewer Pro (ook officieel aangekocht). Zou het kunnen dat het ligt aan het feit dat ik enkel mijn smartcard nog maar geactiveerd heb en nog geen abonnement heb ? Wat wel raar is is dat ik dan wel VT4 enz.. kan kijken. Of zou mijn schotel toch nog niet goed uitgelijnd zijn ? mvg, Bart
Gast Nebra Geplaatst: 9 mei 2008 Geplaatst: 9 mei 2008 Ik ben tot de constatatie gekomen dat zowel mediaportal als fast satfinder geen enkele DVB-S2 transponder wil scannen. Ik denk dat hij er gewoon geen lock op krijgt. Fast stafinder klaagt dan weer dat de BDA driver van technotrend niet geschikt is voor DVB-S2 en raadt aan om de WDM driver te installeren, die volgens TT dan weer enkel voor datastreams te gebruiken is ... Allemaal ERG verwarrend ... kan iemand hier duidelijkheid in scheppen ?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen