Ga naar inhoud


nu leverbaar!


cellie

Aanbevolen berichten

ik ben wel nieuwsgierig of het klepje dat voor het cardslot zit dicht kan als er een kaart in zit.

bij de 500 en de 600 steekt de kaart namelijk zo ver uit dat het zeker niet zou kunnen.

Met het klepje dicht is de box zeker mooier, en kindvriendelijker maar

Als het klepje niet dicht kan met een kaart erin, zou dat klepje een esthethische achteruitgang zijn

DM500 -PLi Iolite - Technisat Multytenne 45

DM800 -PLi Iolite - Rotor - 60cm pan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 316
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Gast Cobus R

Ik vindt dit maar een rare vraag deze is gemaakt om er een kaart in te doen en die weg te werken. lijkt me dus ! is deze vraag erg overbodig want natuurlijk kan het klepje dicht ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je alle verhalen gelezen had, dan is er in 1 van de testexemplaren aangegeven dat de reader nog verder naar achteren moest omdat de kaart anders uitstak. Dat is dus opgelost.

 

Is het al iemand gelukt om de 3 HD kanalen van C-digitaal gelijktijdig op te nemen? Trekt hij dat een beetje? En dan nog timeshiften ook?

 

Zie ook net dat de Dream website is aangepast:

New DreamUp version incl. DM800 HD support!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Cobus R

Ja klopt dat heb ik ook gelezen maar dit is toch geen testmodel meer ? en mag je er dan dus vanuit gaan dat dat is opgelost zou helemaal mooi worden er zit een klepje aan maar dat dient nergens voor ??? !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Toxic[Q
]Nee, dat vind ik zelfs nog veel.
Als jij mij één goede reden kan noemen waarom een dreambox meer dan deze 15 transponders nodig heeft voor Astra (19.2E)" , wordt je erelid:-)

<sat name="Astra (19.2E)" flags="9" position="192">
<transponder frequency="10832000" symbol_rate="22000000" polarization="0" fec_inner="4"/>
<transponder frequency="10876000" symbol_rate="22000000" polarization="1" fec_inner="4"/>
<transponder frequency="11597000" symbol_rate="22000000" polarization="1" fec_inner="4"/>
<transponder frequency="11720000" symbol_rate="27500000" polarization="0" fec_inner="3"/>
<transponder frequency="11739000" symbol_rate="27500000" polarization="1" fec_inner="3"/>
<transponder frequency="11798000" symbol_rate="27500000" polarization="0" fec_inner="3"/>
<transponder frequency="11836500" symbol_rate="27500000" polarization="0" fec_inner="3"/>
<transponder frequency="11954000" symbol_rate="27500000" polarization="0" fec_inner="3"/>
<transponder frequency="11992000" symbol_rate="27500000" polarization="0" fec_inner="3"/>
<transponder frequency="12051000" symbol_rate="27500000" polarization="1" fec_inner="3"/>
<transponder frequency="12226000" symbol_rate="27500000" polarization="0" fec_inner="3"/>
<transponder frequency="12344000" symbol_rate="27500000" polarization="0" fec_inner="3"/>
<transponder frequency="12480000" symbol_rate="27500000" polarization="1" fec_inner="3"/>
<transponder frequency="12552000" symbol_rate="22000000" polarization="1" fec_inner="4"/>
<transponder frequency="12610000" symbol_rate="22000000" polarization="1" fec_inner="4"/>
</sat>

Ik zou niet weten waarom je dat zou willen. Met deze 15 worden namelijk alle services op astra 19e perfect gevonden en wel in record tijd.

Ron


Erelid? Ik? Weet je dat zeker? Ik zal de reden geven waarom ik nu recht maak op de erelid titel. smile

Je mist bijvoorbeeld in je lijst de nieuwe transponder van TV Vlaanderen. En bijvoorbeeld de Belgische commerciële zenders, die dus niet via netwerk aan worden ingelezen via de 12515 transponder van CanalDigitaal, zul je dan niet via de nieuwe frequentie in de lijst krijgen.

Je zou dan nog kunnen zeggen ik heb de zenders op de oude frequentie in de lijst staan. En dat gaat dan lekker ook weer niet op want op de oude transponders zijn de Belgische radiozenders verdwenen smile

Satwatcher

---------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn we nu on of offtopic bezig. De vraag is de dm800 leverbaar of niet kan ik niet beantwoord zien in een discussie hoeveel tijd de dm800 nodig heeft om transponders in te lezen en of dat wel alle transponders zijn die we ¨nodig ¨ hebben. Kan dit niet onder de topic dm 800 praktijktest???

Of moeten wij allen toch naar martin luther king? I had a dream etc voor een zinvolle discussie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als jij vanaf nu je extreem grote mond wilt houden en het modereren aan moderators overlaat, komt alles goed.

@satwatcher, probeer het eerst eens uit. ALLE zenders op astra 19e worden gevonden met die 15 transponders in de satellites.xml. Als de belgen daarmee niet gevonden zouden worden (wat dus niet zo is) zou CanalDigitaal/TVV haar Netwerk tabel aan moeten passen.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt inderdaad alle transponders via de NIT tabel vinden en dan heb je maar een paar per satelliet nodig (lijst korter). Maar wat als je een transponder kiest zonder een hele satelliet te scannen. Dan heb je zeker wat aan een complete lijst.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...