Ga naar inhoud


nu leverbaar!


cellie

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Littlesat
Je kunt inderdaad alle transponders via de NIT tabel vinden en dan heb je maar een paar per satelliet nodig (lijst korter). Maar wat als je een transponder kiest zonder een hele satelliet te scannen. Dan heb je zeker wat aan een complete lijst.

Bij een handmatige scan kan je de transponder nummers toch gewoon in tikken?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 316
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik heb dit hele topic een week lang van de zijlijn moeten volgen dankzij de ban van een van de gedreven mods hiero...

Nu ik toch al off topic ben lijkt het me niet verkeerd om 1st gele kaarten uit te delen ipv direct de rode kaart voor een week lang...

 

Maar nu ff ontopic: Ik heb de dm800 afgelopen weekend mogen installeren en testen. (Vrijdag 9 mei gehaald in Duitsland) Ik heb er een 3-tal imgs op gehad. Ben begonnen met Ronald en geeindigd met PLI. Thanks PLI team voor het goede werk wat jullie hebben geleverd!!!!!! Een zeer mooie en stabiele img.

 

Het beeld is echt super op een 32inch hd ready lcd. ( ik heb het jammer genoeg nog niet kunnen zien op een full hd)

Bij bv. ORF HD zijn er leuke demo films, het lijkt echt 3d je hebt de neiging dat je door de raam naar buiten kijkt alsof je dit daadwerkelijk voor je ziet gebeuren, zo zuiver en gedataileerd.

We hadden bij het testen het scherm in 2e splitst: een kant hdmi signaal, de andere kant scart.

Je ziet echt duidelijk verschil in scherpte, vooral details en ook de "felheid" van de kleuren!.

 

ik ben overtuigd, het was het wachten waard ook al heeft mijn 42 inch Pana plasma geen digitale ingang...:)

Vu duo2 met pli

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb de mijne eerstdaags,

welke image zou je mij aanraden welke dat nu al de betere is met de juiste nodige drivers enzo.

alvast bedankt.

 

heb al gelezen dat de pli versie de beste zou zijn,zijn de testers en eigenaars van een 800HD daar ook van overtuigd of is het gewoon de gewoonte van de image die je al altijd gebruikt,

ik gebruik het liefste gemini,maar omdat er momenteel nog geen bestaat zou ik een andere gebruiken.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: digitaal kijker
ik heb de mijne eerstdaags,
welke image zou je mij aanraden welke dat nu al de betere is met de juiste nodige drivers enzo.
alvast bedankt.

heb al gelezen dat de pli versie de beste zou zijn,zijn de testers en eigenaars van een 800HD daar ook van overtuigd of is het gewoon de gewoonte van de image die je al altijd gebruikt,
ik gebruik het liefste gemini,maar omdat er momenteel nog geen bestaat zou ik een andere gebruiken.


Ik zou voor de PLI gaan gezien het enigma 2 is.
De pli vind ik enigma 1 iets minder gezien de indelingen van het menu maar das net wat je gewend bent. Bij de imgs die ik heb getest op de 800 zin de indelingen gelijk, dus ook bij de PLI.

Vu duo2 met pli

Link naar reactie
Delen op andere sites

zolang de levering beperkt is, en ze kunnen de vraag in Duitsland

niet aan ,zullen ze nog niet in andere landen komen.

Lijkt me ook goed , want als je nog een hardware bug tegen komt

dan hoef je niet door heel Europa te zoeken naar de boxen

 

Groetjes johnwillem

 

Dreambox 500s jade3 voor op de camping

Dreambox 8000 open PLI

VU+ DUO open PLI

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: dream-on

Ik zou voor de PLI gaan gezien het enigma 2 is.
De pli vind ik enigma 1 iets minder gezien de indelingen van het menu maar das net wat je gewend bent. Bij de imgs die ik heb getest op de 800 zin de indelingen gelijk, dus ook bij de PLI.

Ik vind de ronaldd tot nu toch wel de beste van de twee. Het heeft vooral met persoonlijke smaak te maken denk ik.
Link naar reactie
Delen op andere sites

heb de indruk dat het wel volgens smaak zal zijn dat men ze kiest,denk als gemini er 1 heeft dat ik die ook zal gebruiken.

 

in belgie worden ze met beperkte vooraad geleverd aan de winkels die ze officieel verkopen.

kan zijn dat ik ook nog mag wachten.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt inderdaad de transponder frequenties met de hand intikken. Maar zit je er 1 MHz naast, dan heb je een extra transponder gemaakt. Dat is toch zonde. En waarom vertrouwen op NIT-tabellen (tja bij Astra zijn die "toevallig" goed). Die zijn ook niet altijd in orde. Dan liever elke transponder in de lijst. Kun je ook gegarandeerd alles vinden.

 

In o.a. E1 kun je in de transponder tabel ook direct op transponder scannen (via de transponder editor in rudream en pli-only). Dit is niet mogelijk als je gebruik maakt van gestripte tabellen en op de NIT vertrouwd.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik kreeg gisteren een email dat ze vandaag binnenkwamen en ik eerstdaags in de loop van volgende week m'n box mag verwachten (als er genoeg waren natuurlijk),maar normaal wel.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...