Ga naar inhoud


nu leverbaar!


cellie

Aanbevolen berichten

Getest op een Sony KDL32D3000, LCD TV dus. Bij mij staat alle "picture optimize" rommel zoals dynamisch contrast, colour enhancement, etc allemaal netjes uit. Nu geven Sony tv's defacto een aardig mat beeld (projectorlook) ten opzichte van merken als Philips en JVC welke meer het CRT beeld proberen te benaderen. Kan dus zijn dat het deels aan mijn TV ligt en moet eerlijk zeggen dat ik mijn tv instellingen verder ook niet meer heb aangepast aan de DM800, deze staan nog steeds afgesteld op de Kathrein.

Laminas 120cm - Diseqc Motor - Inverto Black Ultra Twin LNB - TBS 6903 - Mutant HD60

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 316
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: Kruuk
Heb helaas geen DM 800,maar wel de Pana 800e,zou wel eens willen zien wat voor plaatje dat geeft smile

idem hier, heb een Panasonic TH-42PX80e, heb al een zéér scherp en prachtig beeld met mijn Technomate 6800 HD.

Samsung QE55Q90R

VU+ ULTIMO 4K

Sonos Arc - Sonos Sub

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Satellite Europe

Ok, dan is 't toch wel 'n goede referentie, zeker zoals je 'm zelf vergelijkt met de UFS 910. Ik heb zelf in de huiskamer 'n Panasonic Plasma & boven op de slaapkamer 'n JVC LCD & op beiden 'n UFS 910 aangesloten via HDMI & moet zeggen dat 't beeld zeer scherp is, ook bij SD. Neemt niet weg dat ik de DM7000 nog steeds 'n heel mooi beeld vind geven, via RGB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind dat meer een subjectief iets je voorkeur voor plasma dan wel LCD. Ben zelf nooit gecharmeerd geweest van het beeld dat het overgrote gros van de plasma's levert, afgezien van de dure jongens van Pioneer. Werk zelf in een A/V zaak en de techniek van de LCD tv's is de laatste 2 jaar echt enorm verbeterd. Plasma heeft ook weer zijn nadelen t.o.v. van LCD en vice versa.

Laminas 120cm - Diseqc Motor - Inverto Black Ultra Twin LNB - TBS 6903 - Mutant HD60

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: skippie1770
idem hier, heb een Panasonic TH-42PX80e, heb al een zéér scherp en prachtig beeld met mijn Technomate 6800 HD.


Jammer alleen dat jouw Panasonic niet verder komt dan 1024x768. Ik heb zelf een Pioneer 434 die dezelfde resolutie heeft als jouw scherm en weet dat een HD bron opzich wel een beter beeld geeft dan een SD maar het is het toch niet helemaal.

VU+ DUO (VTi 5.1.0)
DM500HD (Openpli)
Maximum E85 met | 28,2E | 23,5E | 19,2E | 13,0E |

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: skippie1770
Origineel bericht van: Kruuk
Heb helaas geen DM 800,maar wel de Pana 800e,zou wel eens willen zien wat voor plaatje dat geeft smile

idem hier, heb een Panasonic TH-42PX80e, heb al een zéér scherp en prachtig beeld met mijn Technomate 6800 HD.


@skippie1770,
De TV die ik bedoel is de Panasonic TH-42PZ800e en die is wel ff wat anders dan die jij daar heb staan,kijk en daar zou ik de DM 800 wel eens willen aanhangen ja laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Torchwood
Origineel bericht van: Terror
Sorry hoor, maar het is toch te gek voor woorden, dat je foto's moet maken met een huidige krant erbij, om te bewijzen dat je een orginele (wel of niet goede) DM800 in huis hebt?

Dit is een Hobby forum toch? dit soort praktijken zie je alleen in detective films.
Of ligt het nou aan mij?


Ik kan je reactie wel delen, maar heb bewust geen letter commentaar bij de foto's gezet met krant. Zo dacht ik de moderator de gelegenheid te geven om wat makkelijker een excuus te maken. Maar ja, waarom verbaast mij die stilte niet na alles wat hier al gebeurd is... Jammer hoor, want met zo'n instelling sta ik in ieder geval niet meer te popelen om mijn bevindingen hier te melden. Gelukkig zijn er meer fora.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Och, het zou mij helemaal niets verbazen wanneer Toxic ook nog een ander leven naast Sat4all heeft. Trouwens met dit mooie weer in het achterhoofd zijn volgens mij vrij veel "sat4allers" afwezig vandaag. Mischien doen ze wel wat anders dan computeren! :D

 

Maar het hangt toch hopenlijk niet alleen van Toxic af of jij je bevindigen hier verder post hoop ik? shocked

Dm8000-Newnigma \\ Big-Bisat \\ West: 5/0,8 Oost:4,8/9/13/19,2/23,5/28,2/42 \\ Ziggo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Maar het hangt toch hopenlijk niet alleen van Toxic af of jij je bevindigen hier verder post hoop ik?

idd, sat4all bestaat niet alleen uit moderatoren en zeker niet alleen uit Toxic[q].

Er zijn ook een heleboel leden, die graag jouw oordeel willen horen/lezen.

 

grtz arie

_________________________________________________________________________

Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: jacksparrow
Ik ben niet helemaal op de hoogte van de vermeende problemen met de ALPS tuner zoals eerder genoemd, wel heb ik gelezen dat er via het dream development team al wel een tuner patch in de omloop is gebracht welke te vinden is via een bekend dreambox forum.

Heb deze patch zelf iig maar ff binnengehaald, misschien dat ik 'm nodig heb. Zal de box straks eens even aankoppelen. Uiteraard zal ik mijn bevindingen met jullie delen. smile

Voor degene die interesse hebben in de patch, PM even wink


Dat schreef ik dus al. Vandaar dat ik ook vroeg om een foto van de onderkant van de tuner. Dat deze boxjes uitgeleverd zijn, [was al bekend] , maar wat we willen zien is de onderkant van de tuner om te zien of je een "slechte" of een "goede" tuner hebt.
Torchwood, ik heb inderdaad ook wel wat anders te doen met dit weer. Ik zou overigens niet weten waarom ik excuses aan zou moeten bieden. Jij beledigd andere leden en lokt reacties uit.
Ik beweerde uitsluitend dat er in Duitsland een paar doosjes DM800's in de verkoop zijn gegaan dat pre-productie modellen zijn. Die komen niet via distributeurs maar via een broertje van een van de eigenaren en zien er precies hetzelfde uit als een productiemodel omdat deze productie namelijk bedoeld is om de laatste puntjes op de I te zetten.
De eerste productie serie is nog onderweg uit taiwan en is op zijn vroegst woensdag pas in Duitsland.
Als jij, zoals ik vroeg, een foto gemaakt zou hebben van de onderkant van de tuner zou je opgevallen zijn dat daar wat aan gesoldeerd is.
Ik heb tevens nooit gezegd dat het een "slechte" tuner is omdat hij slecht ontvangt. Er is een ander probleem met de tuner, maar daar mag je nu zelf achterkomen, want ik hou vanaf nu mijn mond. Ik ben het gelul en beledig hier meer dan zat.

Ron
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Kruuk
Origineel bericht van: skippie1770
Origineel bericht van: Kruuk
Heb helaas geen DM 800,maar wel de Pana 800e,zou wel eens willen zien wat voor plaatje dat geeft smile

idem hier, heb een Panasonic TH-42PX80e, heb al een zéér scherp en prachtig beeld met mijn Technomate 6800 HD.


@skippie1770,
De TV die ik bedoel is de Panasonic TH-42PZ800e en die is wel ff wat anders dan die jij daar heb staan,kijk en daar zou ik de DM 800 wel eens willen aanhangen ja laugh

Dat is wel waar, maar toch heb ik een héél prachtig en zéér scherp beeld op deze panasonic, ondanks het feit dat hij maar een resolutie heeft van 1024*768. Mijn moeder heeft een philips met een resolutie van 1366*768 en die geeft niet zo'n scherp beeld dan de pana. Dus scherpte is relatief tot op een zekere hoogte.

Samsung QE55Q90R

VU+ ULTIMO 4K

Sonos Arc - Sonos Sub

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...