hamfield Geplaatst: 4 juni 2008 Geplaatst: 4 juni 2008 Hallo, Gisteren al het probleem gemeld van die 1.38p software. Het is echt zo dat je bij het opnieuw laden van nieuwe oudere software via een USB stick weer een vast loper hebt. Nadat alles is in gelezen stopt de ct 5000 met verwerken en blijft er in het scherm "start up staan". Daarna weer met een kabel aangesloten op de computer maar kom nu ook niet verder na het laden van CTECH Uploader dan Start up in het scherm.(gisteren nog wel) Kort om de CT5000 is nu niet te gebruiken. Heb ik de juiste uploader gebruikt? ik zie alleen maar uploaders voor lagere modellen is er ook een speciaal voor een ct5000? Is er iemand die de gouden tip kan geven? groet Hammie Clarke 5000HD / Clarke 2100+ / Strong srt8000 /Triax duoLNB4.
CEASAR W Geplaatst: 5 juni 2008 Geplaatst: 5 juni 2008 Hallo hamfield jou tuner is echt niet kapot! er zit alleen geen software meer in. de software 138P is van een andere structuur en kan niet meer worden overgeschreven door bv. de 135P. je zult dus eerst de erase software (CTECH5000C_downgrade.stb) erin moeten zetten!! dan is je tuner weer leeg en dan de oudere versie bv. 135P erin schrijven. dit gaat alleen nu even met een nulmodemkabel en niet via usb.. Tuner uit ,aansluiten via nulmodemkabel op computer en programma CTECHUP starten software uitzoeken connect en start en tuer inschakelen !!! en dan moet het goed gaan.... succes ceasar ceasar
hamfield Geplaatst: 5 juni 2008 Geplaatst: 5 juni 2008 Ha Ceasar, Dat met een nulmodemkabel had ik dus ook al gedaan alleen nog niet met de "erase software (CTECH5000C_downgrade.stb)" ga ik wel ergens zoeken of heb jij een linkje. ik heb ook nog gekeken naar de CTECHup software maar zie dit alleen tot de CT2100 modellen. KLopt dit of is er ook nog iets voor de CT5000? Lees het wel. gr. Hammie Clarke 5000HD / Clarke 2100+ / Strong srt8000 /Triax duoLNB4.
Gast Rob út Fryslân Geplaatst: 6 juni 2008 Geplaatst: 6 juni 2008 Origineel bericht van: CEASAR W De nieuwe software 138P is gewoon goed hier mankeerd niets aan!!! en waarom zou je terug gaan naar ouder software als de laatste gewoon prima werkt.. ceasar Bij ons werkt de 1.38P ook geheel probleemloos.
Gast Allure Geplaatst: 8 juni 2008 Geplaatst: 8 juni 2008 Is het met versie 1.38 eindelijk weer mogelijk om KetNet/Canvas te ontvangen?
djoek Geplaatst: 8 juni 2008 Geplaatst: 8 juni 2008 Nope, hier niet in iedergeval evenals het stuiterende beeld is nog steeds niet opgelost.
dunhans Geplaatst: 8 juni 2008 Geplaatst: 8 juni 2008 Ik heb versie 1.35p en gewoon Ketnet/Canvas, en géén stuiterend beeld. Mijn TVV card zit in de kaartlezer en CDS in een T-Rex cam. Zapt gewoon goed van TVM naar RTL 4, hapert nooit. Maar als ik de originele goedgekeurde Mediaguard Cam gebruik, hikt en stuiterd het beeld. Ook een Matrix revolutions UCAS 1.3 werkt niet. Helaas geeft mijn Canaldigitaal smartcard met settopbox abbo NL1 HD niet door. Weet iemand of NL1 HD doorgegeven wordt op een smartcard die géén abbo meer heeft en dus eigenlijk alléén Ned 1/2/3 doorgeeft? Groeten Dunhans. Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1 / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2 / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 / Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.
Gast Rob út Fryslân Geplaatst: 8 juni 2008 Geplaatst: 8 juni 2008 Ja en nee, met TVV kaartje krijg je ze wel open maar met cds kaartje niet.
Gast Allure Geplaatst: 10 juni 2008 Geplaatst: 10 juni 2008 Stuiterbeeld heb ik af en toe ook, al is het gelukkig wel aanzienlijk minder geworden vergeleken met vorige firmware versies. Canvas bekijk vooralsnog dan maar op de Echostar PVR5020...
CEASAR W Geplaatst: 12 juni 2008 Geplaatst: 12 juni 2008 Origineel bericht van: dunhans Ik heb versie 1.35p en gewoon Ketnet/Canvas, en géén stuiterend beeld. Mijn TVV card zit in de kaartlezer en CDS in een T-Rex cam. Zapt gewoon goed van TVM naar RTL 4, hapert nooit. Maar als ik de originele goedgekeurde Mediaguard Cam gebruik, hikt en stuiterd het beeld. Ook een Matrix revolutions UCAS 1.3 werkt niet. Helaas geeft mijn Canaldigitaal smartcard met settopbox abbo NL1 HD niet door. Weet iemand of NL1 HD doorgegeven wordt op een smartcard die géén abbo meer heeft en dus eigenlijk alléén Ned 1/2/3 doorgeeft? Groeten Dunhans. Hallo Hans Nld1 Hd is gewoon open op de c+kaart met ned 1-2-3 kheb het net even voor je getest.. groetjes ceasar
dunhans Geplaatst: 12 juni 2008 Geplaatst: 12 juni 2008 Ik heb alles geprobeerd, maar op mijn zwarte CDS kaart géén NL1 HD. De datum staat op 31/7/2008 ik heb beeld op NED1/2/3/RTL4/5/7/SBS6/NET5/Veronica/RNN7/etalagekanaal>LITE/Het Gesprek. Signaalsterkte voldoende, want de kaart van een kennis werkt wel. In het service menu staat : Program Package; 2 Bij de kaart van die kennis: Program Package 2 en 4! Her-activatie geeft aan: U heeft pas geleden al een her-activatie aangevraagd. Bedankt Ceasar voor het testen met een Ned1/2/3 kaart. Groeten Dunhans. Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1 / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2 / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 / Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.
Gast Doppinda Geplaatst: 15 juni 2008 Geplaatst: 15 juni 2008 Hoi, Ik heb het zelfde probleem GEHAD. Moest mijn schotel beter uitrichten op 23.5, en kijk nu naar nl1HD. Mooi de wedstrijden op 720p, uiteraard ook de andere programma's op nl1HD
Satwatcher Geplaatst: 15 juni 2008 Geplaatst: 15 juni 2008 Ligt aan je Multytenne Hans. Daar kan je bijkans niet echt een goed signaal uithalen voor ontvangst van de HDTV transponder van CanalDigitaal. Het is me hier uiteindelijk gelukt maar daar ben je echt aardig lang mee bezig. Je moet je Multytenne echt helemaal uitrichten op de HD transponder van CanalDigitaal. En dan moet je ook nog alle andere satellieten die de Multytenne kan ontvangen in de gaten houden. Satwatcher ---------------------------------------
dunhans Geplaatst: 15 juni 2008 Geplaatst: 15 juni 2008 Met een andere smartcard erin heb ik prima ontvangst van NL1 HD. De ontvangststerkte is op alle 4 satellieten rond de 86% De kwaliteit van NL1 HD is 67% De regionalen op Astra3 77% en op Astra 1 boven de 80% Dus aan de multytenne ligt het niet. Het ligt echt aan mijn smartcard. Van de week een Visiosat schotel geplaatst bij een kennis, hij heeft dezelfde ontvanger en krijgt NL1 HD ook door met 67% kwaliteit, toen ik die rotte smartcard van mij erin stak, Gecodeerd kanaal. Groeten Dunhans. Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1 / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2 / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 / Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.
youriy Geplaatst: 15 juni 2008 Geplaatst: 15 juni 2008 Origineel bericht van: dunhans Ik heb alles geprobeerd, maar op mijn zwarte CDS kaart géén NL1 HD. De datum staat op 31/7/2008 ik heb beeld op NED1/2/3/RTL4/5/7/SBS6/NET5/Veronica/RNN7/etalagekanaal>LITE/Het Gesprek. Signaalsterkte voldoende, want de kaart van een kennis werkt wel. In het service menu staat : Program Package; 2 Bij de kaart van die kennis: Program Package 2 en 4! Her-activatie geeft aan: U heeft pas geleden al een her-activatie aangevraagd. Bedankt Ceasar voor het testen met een Ned1/2/3 kaart. Groeten Dunhans. ik dacht dat 2 standaardpakket was (ned 1,2,3) en 2 + 4 settopboxpakket , dus dan zou je de commerciele zenders niet moeten kunnen ontvangen?? ik zou even bellen of een mailtje sturen naar cds. clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen