Ga naar inhoud


[Clarke-Tech 5000HD] Nieuwe firmware


Gast Rob út Fryslân

Aanbevolen berichten

Bedankt youriy, dan weet ik nu waar het aan ligt, want die smartcard heeft al zeker 3 jaar géén bijdrage ontvangen. Hij is niet van mij maar van een bedrijf dat niet meer bestaat. Dus ik laat het maar zo als het nu is, ik heb er liever de commercielen op dan NL1 HD. Groeten Dunhans.

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

  • Reacties 65
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

En? Hoe werkt de 143P? Ik las op het duitse forum dat ie dan wat langzamer zapt. Kan iemand mij (via PM) uitleggen hoe je te werk gaat met installeren van de s*ftc*m. BVD, groeten Dunhans.

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Ik gebruik die 1.43P zonder problemen. Stuurt mijn rotortje ook prima aan. Ik kan alleen BISS menu niet openen met 8280. Wie heeft er ervaring met BISS-menu op CT5000 en kan mij zeggen hoe ik dat open krijg?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Allure
Kan ik de CTECH5000_143p.stb (dus *zonder* "C" in de bestandsnaam) zonder problemen in de Combo zetten?

Ik gebruik het DVB-T gedeelte overigens niet.


Waarom zou je dat doen !!!!!
voor beide ontvangers is er aparte 143P software .
dus geen verkeerde software plaatsen...

ceasar
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: NL-satter
Ik gebruik die 1.43P zonder problemen. Stuurt mijn rotortje ook prima aan. Ik kan alleen BISS menu niet openen met 8280. Wie heeft er ervaring met BISS-menu op CT5000 en kan mij zeggen hoe ik dat open krijg?


8282 intoetsen terwijl je staat op de zender waarvan je de biss/dcw sleutel wilt invoeren.. en dan biss selekteren.

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: dunhans
En? Hoe werkt de 143P? Ik las op het duitse forum dat ie dan wat langzamer zapt. Kan iemand mij (via PM) uitleggen hoe je te werk gaat met installeren van de s*ftc*m. BVD, groeten Dunhans.


of doormiddel van de clarke-tech uploadtool en een serieele verbinding met je computer of softcam op usb-stick zetten en via menu van de ontvanger.

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Youriy, dank voor je reactie. Op verschillende forums (fora?) tref ik geen mensen die mij iets kunnen zeggen over dat BISS menu op de CT5000.

Ik heb zojuist geprobeerd wat je schreef, maar ik kom er niet uit. Ik toets 8282 in op de zender waarvoor ik de key wil geven, en kom in het keys-menu. Aan de linkerkant kan ik uit een lijst van 200 input plaatsen kiezen, waarvan er een stuk of 100 bezet zijn. Als ik een lege kies, kan ik bij het invoeren nergens BISS vinden.

Kun je me zeggen WAAR ik BISS kan selecteren in het 8282 menu?

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben er nog niet uit of ik nu zo dom/onhandig ben, of dat mijn firmware versie anders reageert dan die van jullie.. ;-)

 

Als ik op de zender sta waar het om gaat en 8280 druk, gebeurt er niets.

Als ik op die zender sta en 8282 geef, opent zich het key-menu. Daarin vind ik nergens een manier om het BISS menu te openen.

 

Ik beschrijvingen op internet vind ik: 8282, dan MUTE-EXIT, dan 8280. Dat werkt ook niet, want MUTE-EXIT doet niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...