Ga naar inhoud


[Clarke-Tech 5000HD] Nieuwe firmware


Gast Rob út Fryslân

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: satsi
Hallo,ik heb de volgende vraag,

Momenteel heb ik firmware 135(zonder P) in de cl.5000c staan, kan ik nu zonder dat dat problemen geeft versie 143P downloaden.
Graag een reactie van de kenners.

Gr.Satsi


Dit kan zonder meer!! als je er maar op let dat je de juiste software er in zet !! voor de 5000 of de 5000 combo
zelf zou ik voor de 138P gaan .

ceasar
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 65
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

1.43p werkt erg goed. zapsnelheid is wel lager als bij andere fw. k ben erg tevreden met de CT5000Hd en de fw. k heb settingslijst van multieyenne erin en zelf aangepast. Als er mensen voor rotor nog settingslijst zoeken, stuur me dan pm. is incl favorietenlijsten van Ned. Eng Dui HD etc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Firmware 1.38P in de CL5000c gezet en werkt prima.Nu lees ik op het forum over 8280 en 8282, BISS menu, softcam het is voor mij allemaal nieuw maar hoe steekt het een en ander in elkaar.De beide menu's kan ik openen maar dan, kan iemand mij misschien wegwijs maken hoe het in z,n werk gaat? Misschien op PMail.

Alvast bedankt. Gr. Satsi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog geen reactie ontvangen, toch lijkt het mij dat iemand hier op het forum mij wel verder zou kunnen (willen) helpen, gezien de vorige vragen betreffende dit onderwerp. 8282 Key Edit menu

daar kan ik middels de gele toets een Nagra Boxkey menu openen, wat kan ik daarmee?, 8280 is Biss menu eerste regel staat op uit, dan regels 1 t/m 40 invulscherm, hoe kom ik aan Biss gegevens? Ik heb wel softcam 1.3 gedownload op een USB stick maar daar kom ik ook al niet verder mee op de CL 5000c. Wat doe ik fout.

 

Gr.Satsi

Link naar reactie
Delen op andere sites

sommige kaarten van providers werken alleen de originele ontvanger die zij ter beschikking stellen. die zijn dmv het serienummer van de ontvanger oid aan elkaar gekoppeld.

als je het nummer van je originele ontvanger dan in je clarke weet te krijgen dan denkt je kaart dat het allemaal ok is en krijg je beeld.

Maar denk niet dat jij zo'n kaart hebt.

 

Denk dat je dat softcam bestandje eens moet openen in kladblok en eens bestuderen wat daar in staat, dan worden de opties in die menu's wellicht ook iets duidelijker

Bolt HD, strong srt8000 sattracker 4, srt4125 concord 1.05, hotbird, astra 1,2,3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...