Ga naar inhoud


Philips 0672 EPG


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb net mijn decoder gepatched (DSX6072_ALLPpv_2) maar nu werkt de EPG niet meer. Wie weet hoe ik deze aan kan zetten zonder de oude firmware terug te moeten zetten?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo stiekumsoft! Volgens mij staat het bij zeguers en bij crazy motha goed omschreven hoe je dat eventueel kunt doen! Waarom (zomaar nieuwsgierigheid) heb je er niet ALL PPV v4 ingezet?? kun je gewoon zappen zonder deco telkens op standby te moeten zetten en menu aan te passen voor de ppv-kanalen! <p>gr. John.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het EPG kanaal is overigens gewoon een kanaal wat in de settingslijst moet staan om EPG te kunnen ontvangen. Als je gewoon scant is dit het kanaal onder Lunapark.

Versie 4 werkt een stuk beter dan de voorgaande. Met de originele Eprom overal Info en ned. EPG<p>MTB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik zie inderdaad het EPG kanaal het zijn er zelfs 2. Ook ik ben mijn EPG kwijt na het patchen, wat moet ik nu doen op dat EPG kanaal? Moet ik nu een knoppencombo indrukken of moet ik hem een tijdje op het kanaal laten staan?

Ik had al vaker iets over dit kanaal gelezen maar niet wat ik er nou echt mee moet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Justme2001, ik ben er niet zeker van, maar ik heb dacht ik ergens eens gelezen dat de EPG info "met" een ander kanaal meegstuurd word. Dus niet noodzakelijkerwijs "het EPG kanaal" maar het zou bijv. met een ander gewoon tv-kanaal van niet NL origine (dus zou het denk ik FTA moeten zijn?) meegestuurd worden (denk aan Bloomberg of BTV ofzo) Ik zou er voor gaan om ALLPPV v4 erin te zetten en even goed bij zeguers of crazy motha kijken, daar staat het e.a omschreven om toch je EPG voor de NL kanalen erbij te hebben.<p>Gr. John.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...