Mullermilch Geplaatst: 7 mei 2008 Geplaatst: 7 mei 2008 Ik heb de Nokia 6110 nav. aangeschaft en nu probeer ik Route 66 te installeren. Echter nu krijg ik steeds de melding: Your device is not connected to the PC. Please connect the device first. Ik weet niet wat ik fout doe. Alle kabels zitten daar waar ze horen te zitten. Heeft iemand van jullie een idee?
exciter Geplaatst: 7 mei 2008 Geplaatst: 7 mei 2008 probeer je de installatie via een datakabel van de nokia? Als ik het goed heb, kan dat niet en dien je te installeren direct op de geheugenkaart via een kaartlezer. TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver HTC HD2 Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB
looney2 Geplaatst: 7 mei 2008 Geplaatst: 7 mei 2008 Mocht het wel via de data kabel kunnen. Je hebt toch wel na de aansluiting van de kabel Nokia PC Suite op gestart? HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]
Mullermilch Geplaatst: 8 mei 2008 Auteur Geplaatst: 8 mei 2008 Ik heb de datakabel aangesloten en pc suite opgestart en krijg geen reactie. Via het boekje krijg ik ook geen duidelijkheid. Ehm ik zie dat ik het heb over installeren op de telefoon. Sorry. Dit moet zijn op de comp.
exciter Geplaatst: 8 mei 2008 Geplaatst: 8 mei 2008 probeer nou mijn eerste tip. Instaleer op de kaart in een kaartlezer. Je PC moet de geheugenkaart dus een schijfletter toewijzen, en niet als mobiel apparaat zien. Vrijwel alle software van Route66 werkt zo, ook voor de PDA, ook voor de Chicagokastjes. TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver HTC HD2 Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB
Mullermilch Geplaatst: 11 mei 2008 Auteur Geplaatst: 11 mei 2008 Ok, dank je wel. Ga weer aan de slag om te experimenteren
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen