Ga naar inhoud


Nick/Talpa TV


rolandroland

Aanbevolen berichten

Hoi mensen,

 

Ik heb de zender Nick/Talpa nooit weggegooid uit mijn zender lijst. Als ik afstem op die bewuste zender zie ik nog staan: mediaguard rechts boven op mijn scherm staan. Wil dat zeggen dat de zender nog steeds de "lucht" in is? Normaliter als een zender verdwijnt dan zie ik op mijn scherm staan: No AV. Wie kan hier meer over vertellen?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast aart44
Origineel bericht van: Johan45
En die is met STB pakket niet te zien, daar is minstens een basis pakket voor nodig.


Nou dat heeft hij toch niet meer met veel tamtam is zijn abo beeindigd.
Waarschijnlijk wou hij alleen weten wat er op die freq nu zit. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

@aart, met overdreven veel tamtam mad

hahaXD, die zenders ware allang weg:P laugh ja dat krijg je als je niet de zenderlijst opnieuw inlaadt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niets van het alles wat jullie suggereren ik mocht delen in het feest van 1 miljoen! Dat is een aardig gebaar.

 

Ik heb RTL 8 eveneens van CD. Maar mijn vraag is dat die zender zeg maar nog de lucht in is? Ik heb de nieuwe lijst wel ingeladen maar de Xtreme laat de oude zenders staan. Ja, die moet ik verwijderen maar het gaat er mij om zit daar nog wat op? Toen Talpa net wegging bleven ze de laatste uitzending tig keer herhalen. Later meende volgde een testbeeld.

 

Hoe kan het toch dat ik het met Tam Tam heb gedaan? Omdat het bedrijf de boel netjes voor elkaar heeft? Maar goed, laten we geen oude koeien steeds naar boven halen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet het niet zeker, maar volgens mij heeft Talpa inderdaad nog een tijdje uitgezonden op de frequentie waar ze toen op zaten.(Astra 19,2 1G 12574.25 H) Op de dag dat RTL8 begon, moesten we de zenders opnieuw inlezen. RTL8 begon gelijk uit te zenden via de Luxemburgse transponder. Alle zenders van RTL gaan via Luxemburg.(Astra 19,2 1H 12343.50H)

 

Na een maand is Halmark verplaatst naar de plek van Talpa. (12574.25 H)

Satellietontvanger: Strong SRT6850 & Nokia 9302.

Schotel: Visiosat Astra 19,2, Astra 23,5, Astra 28,2 en Hotbird 13

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast thomas999
Origineel bericht van: Gert30
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij heeft Talpa inderdaad nog een tijdje uitgezonden op de frequentie waar ze toen op zaten.(Astra 19,2 1G 12574.25 H)

Dat klopt, we hebben nog dagen kunnen genieten van herhalingen van dat geweldige slot programma van Talpa. ;-)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: thomas999
Origineel bericht van: Gert30
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij heeft Talpa inderdaad nog een tijdje uitgezonden op de frequentie waar ze toen op zaten.(Astra 19,2 1G 12574.25 H)

Dat klopt, we hebben nog dagen kunnen genieten van herhalingen van dat geweldige slot programma van Talpa. ;-)


Dat 'geweldige' slotprogramma van Tien heb ik toevallig nog op videoband liggen hier! :D Ik keek toch best vaak naar Tien hoor, ik vond het niet zo'n slechte zender...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast thomas999
Origineel bericht van: Elwin van Gestel

Dat 'geweldige' slotprogramma van Tien heb ik toevallig nog op videoband liggen hier! :D Ik keek toch best vaak naar Tien hoor, ik vond het niet zo'n slechte zender...

Ben ik met je eens. Hij is vn. mislukt door kinnesinne, jalousie en presentatoren (Land van Maas en Geel bv.) die het echt niet konden. Mensen willen vaak niet begrijpen dat commerciele zenders geen bakken met geld uit Den Haag ontvangen en daardoor programma's moeten afwisselen met reclame.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Gerard 76
Ja,moet zeggen dat ik Tien een stuk liever zie dan RTL8.


Precies !

Toch kreeg ik altijd de volle lading hier over mij heen als ik dat zei in de tijd dat Talpa nog uitzond.

PS: van harte Gerard....
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...