partyfart Geplaatst: 7 mei 2008 Geplaatst: 7 mei 2008 Voor de HDTV zenders van CD moet ik als FEC 9/10 invullen. Deze kan ik echter niet selectereb. Alles kan ik selecteren in mijn FEC lijst behalve 9/10, die zit er gewoonweg niet bij. Ik heb een Eycos 80.12HD. Iemand een idee?
digitaal kijker Geplaatst: 7 mei 2008 Geplaatst: 7 mei 2008 heb je de laatste firmware??? op http://www.eycos.de/index.php?id=14 staan de firmware's voor je merk ontvanger. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Moderator ceesv Geplaatst: 7 mei 2008 Moderator Geplaatst: 7 mei 2008 Heb je bij het ingeven van de transponder wel DVB-S2 geselecteerd? Bij DVB-S kun je inderdaad geen FEC 9/10 selecteren! Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen