Tisnix Geplaatst: 7 mei 2008 Geplaatst: 7 mei 2008 Ben vanavond bezig geweest voor schoonvader om set uit te richten. Kreeg geen signaal, de LNB op mijn eigen installatie gezet en ook geen signaal. Heb nooit instellingen moeten wijzigen voor een LNB, staat altijd op universeel. Moet er voor deze LNB wel iets anders ingesteld worden of zou de LNB (nieuw gekocht) gewoon kapot zijn? VUplus DUO / Dreambox 7025s / 500s /2x Moteck SG-2100 / 2x 1M Schotel zonder naam / 42 Oost-58 West /
Moderator ceesv Geplaatst: 7 mei 2008 Moderator Geplaatst: 7 mei 2008 Zou volgens mij gewoon moeten werken met instelling universeel. Lijkt mij op een gevalletje d.o.a. (dead on arrival) Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tisnix Geplaatst: 7 mei 2008 Auteur Geplaatst: 7 mei 2008 Bedankt voor je antwoord. Morgen nog eens op andere schotel proberen, denk dat de LNB daarna retour afzender gaat VUplus DUO / Dreambox 7025s / 500s /2x Moteck SG-2100 / 2x 1M Schotel zonder naam / 42 Oost-58 West /
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen