yaesu7 Geplaatst: 8 mei 2008 Geplaatst: 8 mei 2008 Als ik mijn lcd tv aanzet heb ik geen licht meer in het scherm. Als ik de tv aanzet is er 1 seconde licht op het scherm en woord dan zwart. Het geluid blijft, in de donker zie ik nog beeld bewegen. Is dit een voedings probleem. ?? Wie heeft er enig idee wat er aan de hand kan zijn.
Snurker Geplaatst: 8 mei 2008 Geplaatst: 8 mei 2008 Werkt deze met een externe 12 of 24 volt adaptor dan deze even vervangen voor een andere Snurker ( Straks zijn meer behangers nodig om OLED schermen tegen de wand te plakken)
yaesu7 Geplaatst: 8 mei 2008 Auteur Geplaatst: 8 mei 2008 Origineel bericht van: Snurker Werkt deze met een externe 12 of 24 volt adaptor dan deze even vervangen voor een andere Snurker Helaas deze lcd heefd een interne voeding. 12v 5v 24v zijn aanwezig. Voedings bord is een pmr 2073 ac 0c Led word groen bij aanzeten knipperd 3x rood en gaat dan uit.
Snurker Geplaatst: 9 mei 2008 Geplaatst: 9 mei 2008 Tja dan zal het inverterboard wel defect zijn Nu hoop ik voor jou, dat dit ding niet gevallen is, waardoor er 1 van de TL buisjes gebarsten is, want dan krijg je hetzelfde effect. De uitgangen van het inverterboard kun je eventueel testen met een scoop en een 100/1 meetpen. Als het signaal groter is dan de andere, dan is de buis gebroken. Is een van de signalen kleiner, dan is het board zelf defect. Pulsen zijn tussen de 1000 en 1500 Volt dus pas op. Het mooiste zou zijn dat je van de importeur een inverter krijgt opgestuurd. Snurker ( Straks zijn meer behangers nodig om OLED schermen tegen de wand te plakken)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen