Gast Henri Aalten Geplaatst: 8 mei 2008 Geplaatst: 8 mei 2008 Het lukt mij hier niet om de firmware van de TF 7710 HD PVR van een paar maanden geleden in de ontvanger te plaatsen. krijg de volgende melding Fout The selected file can’t be read. Heb 2 verschillden USB sticks gebruikt, van maximaal 1 GB, en geformatteerd met FAT 32. Wat kan de oorzaak zijn ??
winwiz Geplaatst: 8 mei 2008 Geplaatst: 8 mei 2008 De fout zegt dat hij de file niet kan lezen. Met grote waarschijnlijkheid is de file zelf verminkt en zul je hem opnieuw moeten downloaden. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Hadrian Geplaatst: 8 mei 2008 Geplaatst: 8 mei 2008 Idd, opnieuw downloaden en zorgen dat je de goede file hebt! Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU) Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne OSCam
Gast Henri Aalten Geplaatst: 8 mei 2008 Geplaatst: 8 mei 2008 Origineel bericht van: winwiz De fout zegt dat hij de file niet kan lezen. Met grote waarschijnlijkheid is de file zelf verminkt en zul je hem opnieuw moeten downloaden. Heb ik gedaan, maar ook dat werkt niet. Ook heb ik een andere USB stick gebruikt, en ook dat werkt niet.
Alfons Verbiest Geplaatst: 8 mei 2008 Geplaatst: 8 mei 2008 Origineel bericht van: Sjaak(k) Henri, je probeerd toch niet een oudere fw erin te zetten dan er nu inzit? Ik weet niet of je dan die melding krijgt. Ik heb het even uitgeprobeerd door via de USB de firmware van december 2007 er in te krijgen. Zijn melding zag ik niet. Wel 'weet u het zeker ja / nee". Ik heb maar niet op Ja geklikt. Groet, Alfons
Gast Henri Aalten Geplaatst: 8 mei 2008 Geplaatst: 8 mei 2008 Origineel bericht van: Alfons Verbiest Origineel bericht van: Sjaak(k) Henri, je probeerd toch niet een oudere fw erin te zetten dan er nu inzit? Ik weet niet of je dan die melding krijgt. Ik heb het even uitgeprobeerd door via de USB de firmware van december 2007 er in te krijgen. Zijn melding zag ik niet. Wel 'weet u het zeker ja / nee". Ik heb maar niet op Ja geklikt. Groet, Alfons De melding, van weet je het zeker ja / nee krijg ik niet Ik krijg hier meteen de melding zoals omschreven. Zijn er USB sticks die niet goed werken met deze ontvanger Geformatteerd met FAT 32, ook verschillende aan opslagruimte geprobeert, van 1 tot 4 GB. Maakt hier niets uit.
Gast satbird2002 Geplaatst: 8 mei 2008 Geplaatst: 8 mei 2008 op de usb stick moet de file gezet worden natuurlijk wel ge-unzipt van te voren, en zonder map worden geplaats en zonder andere toestanden. anders de ontvanger geheel spanningsloos maken en een fabrieksreset geven.
Gast Henri Aalten Geplaatst: 8 mei 2008 Geplaatst: 8 mei 2008 Origineel bericht van: satbird2002 op de usb stick moet de file gezet worden natuurlijk wel ge-unzipt van te voren, en zonder map worden geplaats en zonder andere toestanden. anders de ontvanger geheel spanningsloos maken en een fabrieksreset geven. Natuurlijk, heb ik die ge-unzipt Ook al een fabrieksreset gedaan
Gast satbird2002 Geplaatst: 8 mei 2008 Geplaatst: 8 mei 2008 en als je de laatste FW die er al in zit opnieuw wilt laden, geeft die dan ook de dezelfde melding?
Bigbrothers2000 Geplaatst: 8 mei 2008 Geplaatst: 8 mei 2008 100% usb stick niet goed pc leest wel maar topfield niet, heb deze probleem ook gehad na 7 stuks usb proberen deed 1tje het goed .
Alfons Verbiest Geplaatst: 8 mei 2008 Geplaatst: 8 mei 2008 Origineel bericht van: Henri Aalten Origineel bericht van: satbird2002 op de usb stick moet de file gezet worden natuurlijk wel ge-unzipt van te voren, en zonder map worden geplaats en zonder andere toestanden. anders de ontvanger geheel spanningsloos maken en een fabrieksreset geven. Natuurlijk, heb ik die ge-unzipt Ook al een fabrieksreset gedaan Doe jij het dan anders dan ik? Ik heb helemaal niks geunzipt. De laatste firmware van 27 maart 2008 had de naam "TF7700HDPVR-23231-2008Mar27.tfd" voor mijn tuner. Die heb ik gedownload en op een USB stick gezet. Deze in mijn 7700HDPVR en er via het menu ingezet. Daarna een fabrieks reset om zeker te weten dat er geen oude fouten in blijven zitten. En dat is het. Zo zou het bij de 7710HDPVR toch ook moeten werken? Groeten, Alfons
Gast satbird2002 Geplaatst: 9 mei 2008 Geplaatst: 9 mei 2008 @alfons klopt , ging er even vanuit dat het gezipt was.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen