Ron Geplaatst: 9 mei 2008 Geplaatst: 9 mei 2008 Dat zijn geen onderwerpen voor een bericht "Helppppppppppppppp " Lees onze huisregels en doe dat de volgende keer a.u.b. anders.
Gast skystar Geplaatst: 9 mei 2008 Geplaatst: 9 mei 2008 zal voortaan mijn kreet iets anders formuleren. Blijft nog steeds van toepassing mijn hulpkreet van suse 10.3 nu fedora core 2 erop staan. nog steeds geen netwerkkaart zichtbaar sterker de tv en satkaart ook weg. Skystar
paardengek Geplaatst: 9 mei 2008 Geplaatst: 9 mei 2008 Origineel bericht van: skystar zal voortaan mijn kreet iets anders formuleren. Blijft nog steeds van toepassing mijn hulpkreet van suse 10.3 nu fedora core 2 erop staan. nog steeds geen netwerkkaart zichtbaar sterker de tv en satkaart ook weg. Skystar Misschien is dit een veel betere titel: Linux op mijn pc gezet, maar hoe installeer je drivers / software Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Gast Ome Peter Geplaatst: 10 mei 2008 Geplaatst: 10 mei 2008 HEHE Dat is door TS niet meer aan te passen Door/Voor een moderator een kleine moeite Je ziet zo vaak (bewerkt reden: onderwerp aangepast)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen