Gast Geplaatst: 8 januari 2002 Geplaatst: 8 januari 2002 Hallo allemaal, Weet iemand wat het verschil is tussen de 6072/08a en de 6072/19a firmware ?
Gast Geplaatst: 8 januari 2002 Geplaatst: 8 januari 2002 voorzover ik weet is de firmware hetzelfde alleen de landcode anders, met 19a flash je de phillips om naar een goldbox, dus spaans. Met als voordeel dat je dan de PPV channels zou kunnen ontvangen,je moet alleen even een spaanse cursus volgen.
Gast Geplaatst: 8 januari 2002 Geplaatst: 8 januari 2002 @ Whitewing.<p>Ik ben het er niet helemaal mee eens, ik heb (had) wel degelijk en nederlandse flips met hierin origineel de 6072/19A softwareversie. Deze ontving geen PPV kanalen. Ik heb hem toen geflashed met de 6072 ALLPPV (versie 4) software van een bekend persoon hier in de satwereld (H2.....) En nu ontvang ik dan de PPV kanalen (met de juiste keys op het kaartje natuurlijk) Ik weet niet wat die 6072/08A software betekenen zou ik zou eerder denken aan een iets oudere softwareversie, maar dat grijp ik zomaar uit de lucht, daar heb ik verders geen feiten over.<p>Groeten, John.
Aanbevolen berichten