gsm Geplaatst: 8 mei 2008 Geplaatst: 8 mei 2008 Hallo Wie kan mij uitleggen waar ik onder Vista Home de microfoon kan aanzetten en instellen ? Als ik Skype gebruik dan krijg ik de melding dat de microfoon niet aanstaat of ga naar instellingen. Alvast bedankt gsm
marco24 Geplaatst: 8 mei 2008 Geplaatst: 8 mei 2008 zit er wel een microfoon aangeloten ( bijv. in de webcam)
gsm Geplaatst: 8 mei 2008 Auteur Geplaatst: 8 mei 2008 Ja. Ik heb een microfoon in de webcam en die doet het niet maar ik heb ook een losse microfoon aangesloten en die doet het ook niet.
Gast aart44 Geplaatst: 9 mei 2008 Geplaatst: 9 mei 2008 Zoiets heb ik ook een keer gehad na een upgrade, draai achter op de computer de stekkertjes eens om.
gsm Geplaatst: 9 mei 2008 Auteur Geplaatst: 9 mei 2008 Het is een Medion en deze heeft de mic aansluiting alleen aan de voorkant zitten. Ik heb de stekker er velen malen in en uit gehad en ook in een andere plug , omdat ik ging twijfelen maar het staat er op, en ook een losse mic geprobeerd maar helaas niets helpt mvg gsm
gsm Geplaatst: 19 mei 2008 Auteur Geplaatst: 19 mei 2008 Origineel bericht van: D.Quijote @ gsm. Je hebt een PM Salu2, D.Quijote Bedankt voor je mailtje en ik heb het gelezen maar het hielp niet. We hebben Medion gebeld en die kwamen tot de conclusie dat de front plug waarschijnlijk kapot is en ze komen thuis om het te repareren. Perfekte service Toch bedankt voor je hulp Mvg gsm
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen