Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

20 Megabit per seconde

/1.024 of 1.000? (wat denk je)

je verwacht 20.000.000 bit per seconde

13.000 kilobit per seconde had je een maal

x1000 = 13.000.000 bit per seconde

dat is conform de algemene voorwaarden en waarschuwingen dus extreem veel meer dan 1:10 maar vaker nog minder

want je hebt nu 3.000.000 bit per seconde

EN dat is dus nog steeds meer dan de 1:10 daar dat van een 20 Megabit aansluiting 2.000.000 bit per seconde zou zijn.

dus wat klaag je

is toch precies wat ze je hebben verkocht?

ik ben het met je eens dat elke (en niet enkel xs4all) provider zich eens moest schamen over werving en daadwerkelijke levering volgens contract.

overigens heb je ook nog eens dubbeldik pech als die ADSL2 lijn die je hebt, gewoon weg niet hoger kan wegens analoog pots en telefoonlijn afstand centrale (zoals ik helaas)

want ook DSL en de verhouding 1:2 of 1:1 contractueel is nog niet te garanderen.

wat dan wel fair is van xs4all, dat je (indien je dat meld) een lager abonnement en dus kosten krijgt met terugwerkende kracht.

chiao

The Crying Cowboys

Aaron Rux

• Reacties 164
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Heb de mobile phone alweer aan de pc hangen icm gedeeld internet, zal xs4all eens vragen of ze niet mn rekening voor de phone willen vergoeden :D

VU+ Duo2 - PrismCube

Geplaatst:
Origineel bericht van: allez l'om
gisteren heb ik mijn abbo verhoogd van 8 naar 20 mbit. Gisteren lag de snelheid rond de 13000 kbs, maar vandaag moet ik al blij zijn met 3000 kbps. Iemand anders ook last van een trage lijn?

Ik heb ook sinds kort verhoogd en heb nu 1600 kb gemiddeld. Maar het is maar net waar je kijkt met downloaden. Speedtest.nl laat bij lange na niet de werkelijke snelheid zien maar bv bij bbnet kan je een pakje downloaden van 100mb en dan zie je echt wat ie kan ,dat heeft overigens xs4all ook ergens op de site staan zo`n filetje die je kan pakken.

Ik heb ook gebeld wat elke keer zeer snel en correct gaat dus geen klagen over de helpdesk en hij heeft het nu vast gepint op 1600 kb wat hij tegen mij zij.
Als ik bij de Fritzbox keek dan had ik meestal 18250 kbits staan en nu 16001, want die 18250 haalde ik niet.

Maar echt merken doe je het downloaden met newsservers en dan heb je er profijt van, de gemiddelde website waar je iets haalt geeft niet meer als 200/300 kb en dus heb je eigenlijk weinig aan die 20 mb, ik denk ook weer terug te gaan naar 8 mb ....

Satfreaked.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Henksat
Spreekt voor zich Xs4all getroffen door storing Gelukkig heb ik er vandaag geen last van.

Net FF ping test bekeken voor vandaag, ik zat in het mazzelhoekje gewoon de hele dag verbinding gehad.
Geplaatst:

Ik ook niet maar het is wel het zoveelste incident bij de provider die zich zelf de beste noemt....

2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C)

2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo

1x DB 7020 (C).

Geplaatst:

natuurlijk is men nooit erg blij of tevreden als er storingen zijn.

maar zo'n draadje met berichten is ook enkel gevuld met catastrofes en hiobs meldingen.

vergeleken met andere providers scoort xs4all weldegelijk goed.

de services en software alsook netwerk afhankelijke haalbare performance is toch echt wel een prijs kwaliteit verhouding die menig andere provider mocht willen/kunnen aanbieden.

chiao

The Crying Cowboys

Aaron Rux

Geplaatst:
Origineel bericht van: Fatfreddy
Wat ik wel een minpunt vind is de bereikbaarheid van de helpdesk de laatste tijd maar dat zal bij andere providers nog wel veel slechter zijn.

Wanneer heb je voor het laatst gebeld dan?

Ik vind het de laatste tijd (3 maanden) juist positief verbeterd!
Geplaatst:

Ik heb zelf nooit problemen gehad met XS4ALL...

Van de week kreeg ik hun laatste nieuwsbrief met daarin een "opmerkelijk" bericht voor de mensen die hier lopen te klagen;

Origineel bericht van: Uit XS4ALL nieuwsbrief 81

2. XS4ALL scoort goed in diverse tests

We zijn verheugd dat we in december 2008 bij drie gerenommeerde tests als

beste internetprovider uit de bus zijn gekomen. Het gaat om onderzoeken van

de Consumentenbond, Tweakers.net en Emerce.

Volgens de nieuwe providermonitor van de Consumentenbond is XS4ALL de beste

provider. Dit onderzoek geeft elke twee maanden inzicht in de prestaties

van internetproviders. XS4ALL scoort het hoogst op: kwaliteit van internet

(8,1), algemene klanttevredenheid (8) en storingen oplossen (7,6).

Lees verder: http://www.xs4all.nl/nieuws/bericht.php?msect=nieuws&id=1022

Ik neem aan dat dit op waarheid is gebaseert...

Deze resultaten kan je dus ook lezen als "De rest is slechter dan XS4ALL". Dus als je al niet tevreden bent bij XS4ALL, dan heb je grote kans dat je dat bij een andere provider ook niet bent.

Ik ben het eens met de opmerking dat XS4ALL niet de goedkoopste is... Maar het is wel een van de weinige die al jaren andere besturings systemen dan Windows ondersteund, en heel veel (expirementele) diensten gratis en voor niets aanbiedt....

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Geplaatst:

Yep, kreeg deze nieuwsbrief ook op de dag dat ze weer eens de hele dag plat lagen.

Alleen berust mijn klagen op feiten en eigen ervaringen wink

Alleen al het feit dat ze KPN de schuld gaven, zegt alweer genoeg.

VU+ Duo2 - PrismCube

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen