Ga naar inhoud


[600S] dreambox gaat in standby stand bij software update (van o.a cccam)


Gast hahajojohoho

Aanbevolen berichten

Gast hahajojohoho

Ik heb al een tijdje de dm 500s. Hier kun je via de blauwe knop de software updaten. Dit gaat zonder problemen. Nu heb ik sinds kort ook de dm600s met een harde schijf. Wanneer ik hier de software ( cccam ) wil updaten geeft hij aan dat hij de dreambox in de standbey stand zet en je kunt hem alleen via de webb. nog benaderen.

Hoe kan ik het makkelijks de cccam in de dm600s upgraden zonder dat hij standbey gaat staan??????

Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat:
Wanneer ik hier de software ( cccam ) wil updaten geeft hij aan dat hij de dreambox in de standbey stand zet en je kunt hem alleen via de webb. nog benaderen.

Hoe kan ik het makkelijks de cccam in de dm600s upgraden zonder dat hij standbey gaat staan??????

 

Dit heb ik nog nooit gehoord, moet duidelijk iets fout zijn in jouw firmware/instellingen.

Welke Firmware gebruik je?

grtz arie

_________________________________________________________________________

Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit klinkt naar een corrupte image, anders kan ik dit niet verklaren. Ik heb jouw probleem nooit eerder gezien of meegemaakt.

 

Ik adviseer je om je 600 opnieuw te flashen.

Het was misschien wel even handig geweest om je image te vermelden en hoe je deze update poogt binnen te halen c.q. installeren.

 

Met vriendelijke groet, paardengek

Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...