Rocketscientist Geplaatst: 9 mei 2008 Geplaatst: 9 mei 2008 Ik ben aan het zoeken geweest op het forum en heb diverse berichten gelezen waarin het niet werkte. Ik zoek iemand die het wel heeft werken. Wat zijn de instellingen? Ik heb hem deels draaiende en zou graag Astra 1 en 2 werkend krigem? Alvast bedankt. Lid van 10 november 2003 t/m 30 oktober 2015
Niels Wagenaar Geplaatst: 10 mei 2008 Geplaatst: 10 mei 2008 Origineel bericht van: Rocketscientist Ik ben aan het zoeken geweest op het forum en heb diverse berichten gelezen waarin het niet werkte. Ik zoek iemand die het wel heeft werken. Wat zijn de instellingen? Ik heb hem deels draaiende en zou graag Astra 1 en 2 werkend krigem? Alvast bedankt. Geen problemen ondervangen in combinatie met TT-1500S (DVB-S) en FloppyDTV DVB-S2. Zels de KNC1 DVB-S deed het perfect in combinatie met de oude type drivers. En ik meende mij te herinneren dat de HVR-4000 ook zonder problemen te gebruiken was in DVBDream. Dit alles op een Multytenne 45 (DISEqC 1.0). Misschien dat het handig is om aan te geven welke kaart je gebruikt Woonkamer : Xubuntu 8.04 met VDR 1.7.4 en WinTV NOVA-HD-S2 icm Reel Extension HD. Slaapkamer : Een MediaMVP icm de vompserver v0.30 VDR plugin.
Rocketscientist Geplaatst: 11 mei 2008 Auteur Geplaatst: 11 mei 2008 Ik heb geen kaart, ik gebruik een FireDTV USB geval. Lid van 10 november 2003 t/m 30 oktober 2015
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen