Ga naar inhoud

Welke ontvanger?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben een “absolute newbie” op sat gebied, ik las In de Panorama een artikel over satelliet TV, Dit trok mij wel aan, aangezien ik nu bij UPC(BAH) een PL*S TV box huur voor 40 piek per maand. <BR>Nu wil ik dus een sat. setje aanschaffen.<P>Mij oog is gevallen op twee ontvangers, de Nokia 9800S(+ seca module<BR>) en de Humax 5600.<P>Nu heb ik de volgende vragen, <BR>1* Welke moet ik nou nemen(en waarom)?<BR>1,5* of kan ik beter een andere nemen(een echostar(duur), humax 5400 ofzoiets)?<BR>2* kan ik via de Nokia ook een AC3 stream aan mijn reciever feeden? Of kan dat alleen met de Humax serie?<BR>3* Bestaan er ook echte beginner faq’s en/of handleidingen over programmeren van goldcards enzovoorts?<BR>4* Waar moet ik voor de rest opletten bij aanschaf van de apparatuur(behalve garantie ofzoiets)<P>Wie o wie kan mij helpen met deze vragen?<P>Alvast hartelijk dank voor de moeite,<P>JhonS

Geplaatst:

Ok,ik ga het proberen.<P>1. De ontvangers die je noemt zijn fantastische apparaten voor de Sat-hobbiest. Als je alleen de kabel wil vervangen door het NL-sat-pakket, kun je beter een standaard-pakket kopen. Dat is een stuk voordeliger.<BR>2.Yep<BR>3.Puzzelen is een mooie hobby.<BR>4.Of dat het aan jouw wensen voldoet.<P>Grtz Wiz<P>ps. lezen is ook een leuk tijdverdrijf en je leert er nog wat van ook..... laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.