Gast Geplaatst: 10 januari 2002 Geplaatst: 10 januari 2002 Ik heb vandaag een Philips 5816 met Software versie 6027/19A geflasht met de volgende software en bijbehoorende Eeprom DSX6072ALLPPV V4 Het eerste gedeelte ging gewoon goed geen fouten alleen Block 18 gaf Write protected maar gebeurt wel vaker. Vervolgens heb ik de bijbehoorende Eeprom geflasht maar deze loopt maar tot 92 %. Tijdens het veriferen geeft hij dan ook aan dat er een fout in de eeprom zit. Ik heb getracht de oude eeprom er weer in te zetten maar dit lukt helaas niet. Gisteren heb ik dezelfde kabel en PC een 6073 met succes gepatcht. Weet iemand wat hier fout gaat ???
Gast Geplaatst: 10 januari 2002 Geplaatst: 10 januari 2002 probeer de eprom is op een lagere snelheid te schrijven, anders moet je eens een andere eprom gebruiken.<p>mvg, Sduck
Gast Geplaatst: 11 januari 2002 Geplaatst: 11 januari 2002 Beide heeft geen resultaat Ik heb hem opnieuw geflasht maar ik krijg d Eeprom er niet in. Ook niet op lagere snelheid of met Declink
Gast Geplaatst: 11 januari 2002 Geplaatst: 11 januari 2002 Probeer het eens met OSLINK. Daarmee kun je zelfs een boterham flashen
Gast Geplaatst: 11 januari 2002 Geplaatst: 11 januari 2002 stiekumsoft: met een OSLINK een eeprom???????????????? vergeet het.<p>cableguy17: Heb dit ook enkele malen gehad. block 18 geeft bijna altijd error, niks aan de hand. eeprom tot 92% dit geeft pc aan, probeer is of de receiver toch niet werkt. bij mij werkte de receiver gewoon, ook al gaf deze een error bij het laden, receiver(s) werken nu nog steeds en geven geen problemen
Gast Geplaatst: 11 januari 2002 Geplaatst: 11 januari 2002 Jongens bedankt voor jullie hulp en tips Het is in ieder geval gelukt De ontvanger draait als een trein. Alleen vind ik het jammer dat je niet kan zien wat de signaal sterkte van Astra is
Aanbevolen berichten