Ga naar inhoud

Digitenne voetbal

Aanbevolen berichten

Gast Bert Jan
Geplaatst:

Hoe kan dat dat ik soms toch het voetbal(kanaal)

kan ontvangen.

Hoe zit dat nu precies ?

Vooral in de avond prima te ontvangen.

PS: Betaal daar niks voor.

Gast Bert Jan
Geplaatst:
Origineel bericht van: peldoman
Psst, ik ook! niet verder vertellen!

Moet ik het bericht maar even snel aanpassen laugh
Geplaatst:
Origineel bericht van: Bert Jan
Hoe kan dat dat ik soms toch het voetbal(kanaal)
kan ontvangen.

Hoe zit dat nu precies ?
Vooral in de avond prima te ontvangen.

PS: Betaal daar niks voor.

Mogelijk zijn ze dan vergeten het knopje van Het Gesprek om te zetten (eerste of tweede kanaal?).

[edit]Oeps, Digitenne, ohja, haal wat door elkaar. Dan is het het knopje van AT5/Nostalgienet. wink

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Gast Bert Jan
Geplaatst:
Origineel bericht van: W3ird_N3rd

Mogelijk zijn ze dan vergeten het knopje van Het Gesprek om te zetten (eerste of tweede kanaal?).

[edit]Oeps, Digitenne, ohja, haal wat door elkaar. Dan is het het knopje van AT5/Nostalgienet. wink

tele2 voetbal2
Geplaatst:

Ik heb wel een abbonement dus is ik weet niet of het zo is. Maar kunnen jullie ook echt live wedstrijden zien?

Want op kanaal 24 wordt er wanneer en geen voetbal is NostalgieNet/AT5 uitgezonden en dat is voor iedereen beschikbaar op kanaal 25 wordt indien geen voetbal Feyenoord TV, PSV TV en Ajax TV uitgezonden dit is ook voor iedereen beschikbaar.

Ik had eigenlijk zelf ook een vraag ik heb nu dat live voetbal alleen moet je er een contract voor aan gaan van een jaar. Alleen nu is 18 mei de laatste wedstrijd. Kan je vanaf dan opzeggen want verder zenden ze niks uit waarvoor je moet betalen in begin hadden ze nog PlanetPrime maar dat hebben ze weggehaald.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen