Gast Bert Jan Geplaatst: 10 mei 2008 Geplaatst: 10 mei 2008 Hoe kan dat dat ik soms toch het voetbal(kanaal) kan ontvangen. Hoe zit dat nu precies ? Vooral in de avond prima te ontvangen. PS: Betaal daar niks voor.
peldoman Geplaatst: 10 mei 2008 Geplaatst: 10 mei 2008 Psst, ik ook! niet verder vertellen! MaxPlus /TF6000cok/ triax 78cm TF5300k pvr.
Gast Bert Jan Geplaatst: 10 mei 2008 Geplaatst: 10 mei 2008 Origineel bericht van: peldoman Psst, ik ook! niet verder vertellen! Moet ik het bericht maar even snel aanpassen
W3ird_N3rd Geplaatst: 10 mei 2008 Geplaatst: 10 mei 2008 Origineel bericht van: Bert Jan Hoe kan dat dat ik soms toch het voetbal(kanaal) kan ontvangen. Hoe zit dat nu precies ? Vooral in de avond prima te ontvangen. PS: Betaal daar niks voor. Mogelijk zijn ze dan vergeten het knopje van Het Gesprek om te zetten (eerste of tweede kanaal?). [edit]Oeps, Digitenne, ohja, haal wat door elkaar. Dan is het het knopje van AT5/Nostalgienet. Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches
Gast Bert Jan Geplaatst: 10 mei 2008 Geplaatst: 10 mei 2008 Origineel bericht van: W3ird_N3rd Mogelijk zijn ze dan vergeten het knopje van Het Gesprek om te zetten (eerste of tweede kanaal?). [edit]Oeps, Digitenne, ohja, haal wat door elkaar. Dan is het het knopje van AT5/Nostalgienet. tele2 voetbal2
ThaMaster Geplaatst: 10 mei 2008 Geplaatst: 10 mei 2008 Ik heb wel een abbonement dus is ik weet niet of het zo is. Maar kunnen jullie ook echt live wedstrijden zien? Want op kanaal 24 wordt er wanneer en geen voetbal is NostalgieNet/AT5 uitgezonden en dat is voor iedereen beschikbaar op kanaal 25 wordt indien geen voetbal Feyenoord TV, PSV TV en Ajax TV uitgezonden dit is ook voor iedereen beschikbaar. Ik had eigenlijk zelf ook een vraag ik heb nu dat live voetbal alleen moet je er een contract voor aan gaan van een jaar. Alleen nu is 18 mei de laatste wedstrijd. Kan je vanaf dan opzeggen want verder zenden ze niks uit waarvoor je moet betalen in begin hadden ze nog PlanetPrime maar dat hebben ze weggehaald.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen