blitzteam Geplaatst: 10 mei 2008 Geplaatst: 10 mei 2008 kan men in oostenrijk ook prepaid kaarten kopen voor orange, zo nee, welke alternatief heb ik dan. Vu+ duo2 Pli +Vtiit's to be or not to be
Gast Ome Peter Geplaatst: 10 mei 2008 Geplaatst: 10 mei 2008 Orange in oostenrijk heb ik nog niet van gehoord,als je je eigen orange mobiel mee wil nemen neem dan extra prepay opwaardeerkaarten mee,die zijn vanaf hier gewoon op te waarderen Anders koop je hier een sim prepay kaartje vanaf 8€ heb je er een met oostenrijks nr voor adressen pm me maar ff Bij bijna alle mobile aanbieders Tele Ring is een van de goedkoopste mede als je ermee naar nl wil bellen. En prakties bij elke BP en supermarkt verkrijgbaar Heb je toevallig een nieuw mobieltje nodig neem dan een gsm in combinatie met prepay,Leuke toestellen en kosten haast geen drol. Kweet niet waar in oostenrijk je naartoe gaat kom anders ff een snaps pakken
Fiene56 Geplaatst: 11 mei 2008 Geplaatst: 11 mei 2008 Origineel bericht van: Ome Peter Anders koop je hier een sim prepay kaartje vanaf 8€ heb je er een met oostenrijks nr Dan moet je wel een simlockvrij toestel hebben anders zal het niet werken. VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
rommelaar Geplaatst: 11 mei 2008 Geplaatst: 11 mei 2008 Je kan ook aanvragen voor opwaarderen met je mobiel. Kijk eens of dit iets voor je is http://mobiel.orange.nl/prepaid/opwaarderen/mobiel/ succes Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
Lambik61 Geplaatst: 11 mei 2008 Geplaatst: 11 mei 2008 Origineel bericht van: Fiene56 Origineel bericht van: Ome Peter Anders koop je hier een sim prepay kaartje vanaf 8€ heb je er een met oostenrijks nr Dan moet je wel een simlockvrij toestel hebben anders zal het niet werken. Mobieltjes kun je zowat op elke hoek van de straat laten unlocken voor 10 a 15 euro. CU Lambik VU+ DUO2, Triax88, 13E,19E,23E,28E
odysseus Geplaatst: 12 mei 2008 Geplaatst: 12 mei 2008 In de meeste Europese landen worden prepaid toestellen gewoon Simlock-vrij verkocht waaronder Griekenland Grote schotels vangen veel wind..
ronaldsl Geplaatst: 12 mei 2008 Geplaatst: 12 mei 2008 je stuurt iemand (kennis in NL) even een sms.... die koopt hier in NL een kaartje en sms-t jou weer de opwaardeercode... intikken en klaar. simpel toch ? ronald
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen