Snuffer Geplaatst: 11 mei 2008 Geplaatst: 11 mei 2008 Hi Ik heb over genomen van iemand een Echostar SR5500 met een "Echostar satellite interface" Klein zwart kastje met op de achterkant: 2 draden zwart/wit PWM 2 draden rood/zwart FSS/DBS deze levert de voeding via de SR5500 1 F-Conn rec out 1 F-Conn DBS in 1 F-Conn FSS in Een dipschakelaar met 4 switchs set. up SW En een aansluiting voor ferrite + en - Is er eimand die mij iets meer kan vertellen ik heb geen beschrijving van dit kastje en raar op het indernet staat ook niets te vinden. Ik heb wel het NL boek van de SR5500 maar daar staat ook niets in. Ron TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .
Gast Paullo Geplaatst: 11 mei 2008 Geplaatst: 11 mei 2008 Gaat het over dit: http://www.your-book.co.uk/sr5500.htm Onder punt 9 wordt gesproken over deze interface. Greets
trust Geplaatst: 11 mei 2008 Geplaatst: 11 mei 2008 Waarschijnlijk een schakelkast om verschillende lnb's (3 verschillende banden )aan de 5500 te koppelen . Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging . Octagon SF8008 4K Edision Primo IP S2 Dr.HD F16 1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ 1.2 m Echostar Offset aan schuur 53º E 34.5 W Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka
Snuffer Geplaatst: 11 mei 2008 Auteur Geplaatst: 11 mei 2008 Trust Het is een box om de C band en KU band coax te koppelen op 1 ingang de ferrite is dus de polariser voor de C of KU band waardoor er 2 polarizers sturing opzit en 1 motor sturing. Dit is het laatste info zoals ik denk. Ron Denk niet dat dit de box is die ik wil gaan gebruiken voor mijn doelstelling. TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen