Gast steveinbrussels Geplaatst: 11 mei 2008 Geplaatst: 11 mei 2008 Hallo, Hebben andere gebruikers ervaring met de trage opening van de CDN zenders door de Aston DualCAM 2.17? Het duurt wel 10 seconden voor het beeld verschijnt! Is hier iets aan te doen? Heb een Humax PR-HD1000 (de Duitse Premiere-versie van de Humax HDCI-2000) met officiele TVV CAM en officiele kaart, en Aston Dual 2.17 CAM met officiele CDN kaart. Met mijn Humax ondervind ik geen conflicten tussen de 2 providers (het is wel anders op mijn Kaon 570Z waar de 2 paketten niet tegelijk kunnen gebruikt worden). Alvast bedankt, S.
radio man Geplaatst: 11 mei 2008 Geplaatst: 11 mei 2008 Geen enkel probleem met Topfield TF7700HDPVR. Enige CAM die daarin goed werkt (na ombouw ontvanger).
Gast FloppyDos Geplaatst: 15 mei 2008 Geplaatst: 15 mei 2008 mn TF 5010 met de astoncam opent alle zenders onder de 3 seconden. Beeld en geluid. FTA binnen 1 sec. Heb je descramble miltiple servises in je cam menu wel uitstaan?
Gast steveinbrussels Geplaatst: 15 mei 2008 Geplaatst: 15 mei 2008 Deze optie wordt niet vermeld in de menu's van mijn AstonCAM... Ik kan enkel de duur van de berichten op het scherm regelen. S.
Gast FloppyDos Geplaatst: 17 mei 2008 Geplaatst: 17 mei 2008 verwijderd. Had het zelf niet goed gelezen.
Sigma Geplaatst: 17 mei 2008 Geplaatst: 17 mei 2008 Origineel bericht van: Sjaak(k) Hallo steveinbrussels, één ci module eruit trekken, je ontvanger kan maar 1 codering tegelijk verwerken. Aangezien TVV en CD het zelfde coderings systeem hebben. Dat probleem is er niet alleen bij jou Humax, ook Topfield kampt daarmee ik gebruik voor TVvlanderen de dragoncam en voor de nederlandse kaart de Aston dual cam bijde in mijn tuner en dat werkt perfect Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
Gast steveinbrussels Geplaatst: 18 mei 2008 Geplaatst: 18 mei 2008 Hallo, bedankt voor jullie reacties. Ik heb een merkwaardige ontdekking gedaan: de plaats van de CAM in de CI-slots bepaalt hoe snel het beeld vrijkomt: als mijn AstonCAM met CDN-kaart zich in het bovenste CI-slot bevindt, dan komt het beeld snel op het scherm (net even snel als met het TVV-CAM voordien). Daarentegen openen de TVV kanalen zich heel traag als de TVV-CAM onderan insteekt. Vermoedelijk zoekt de decoder eerst de codes op de kaart die in CI 1 steekt, als hij er geen vindt, dan zoekt hij die in het CI 2, vandaar de langere tijd om de kanalen van CI slot 2 te openen. Slaat dit op iets? S.
dark Geplaatst: 22 mei 2008 Geplaatst: 22 mei 2008 Ik had hetzelfde probleem, de humax kan blijkbaar maar 1 cam te gelijk aan.. DM 7020, gem 4.60, astra1,2,3 & 13° op Big Visiosat. TVV + CD abbo. Soon Visiosat 1.20M draaibaar! TVV Full, Telesat Full, CD-NL Settopbox,..
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen