Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hoi smile.gif" border="0 <p>Allereerst een goed en gezond 2002 voor iedereeen.

mijn materiaal is de philips 6072 digitale reciever en een 120 cm schotel.<p>sinds het begin heb ik een streep lopen van rechts boven tot rechts onder op het scherm.Net alsof die rij pixels kapot is.<p>navraag bij mijn leverancier leverde geen resultaat op, sterker nog die wist mij te vertellen dat dit zo hoorde.<p>Heeft er iemand anders hier ook mee te doen gehad?

En zou ik dit kunnen oplossen?<p>ben een beginnende schotelaar.

Geplaatst:

Ik ben ook een beginnende schotelaar met (bijna) het zelfde materiaal als jij, mijn schotel is iets kleiner maar da's alles...<p>Die streep hoort duidelijk niet zo, ik weet niet we je dat verteld heeft maar die gast moet je een ram met je schotel voor z'n hoofd geven.<p>Wanneer de streep heel dun is dan kan het heel goed zijn dat er iets mis is in je tv of je receiver. Heb je het zelfde probleem wanneer je een video kijkt?<p>Probeer eens een andere decoder (wanneer dat mogelijk is). Zolang er nog garantie op je decoder zit, en je hem niet gepatched hebt, zou ik hem terugbrengen. Dat ding is duidelijk kapot.

Geplaatst:

Hoi.. Kopenschotel.

Heb je al eens een andere Scartkabel gebruikt ??

Ik heb zelf ook Problemen gehad met een onwillige Scartkabel..(Deco viel op Zw.wit)

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.