Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Leuke waarden, maar het kan sneller:

over.jpg

Dit is van interne schijf (eigenlijk schijven 4 x 500 Gb in Raid 5) naar server (6 x 750 Gb in Raid 5).

Van Vista naar Win2k3

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

• Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Maar jouw oplossing kost wel wat meer en gebruikt wel wat meer als 25w gemiddeld.

de meeste mensen die een nas kopen/maken gaat het om een laag energie verbruik.

Ik had eerst ook een dikke server staan, maar toen ik de jaar afrekening van de NUON (6500KW) kreeg was de lol er snel af.

Servertje draait linux en is snel genoeg voor al mijn toepassingen en opnames.

CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.

Geplaatst:

Dit zal enorm meevallen. (ik meet hem vanavond eens op) Ik maak gebruik van een Ati chipset met AMD processor die zeer zuinig zijn als hij idle staat. Er wordt ook gebuik gemaakt van Cool & Quit. Processor gaat daardoor naar 50% en lagere spanning. Verder worden de harde schijven, bij niet gebruik, na 10 minuten stilgezet. Er wordt gebruik gemaakt van stagered spinup als ze weer nodig zijn, zodat de voeding geen klap krijgt.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:
Origineel bericht van: winwiz
Er wordt gebruik gemaakt van stagered spinup als ze weer nodig zijn, zodat de voeding geen klap krijgt.

dat zal ff duren met 6x750mb smile
Geplaatst:
Origineel bericht van: arnoldl
Origineel bericht van: winwiz
Er wordt gebruik gemaakt van stagered spinup als ze weer nodig zijn, zodat de voeding geen klap krijgt.

dat zal ff duren met 6x750mb smile

precies 6 seconden. Elke second 1. Ik kan het instellen, vind het prima zo.

• 3 weken later...
Geplaatst:

Buffol probleem ligt inderdaad aan de Terrastations zelf.

Snelheid van mijn LAN is eindelijk opgelost met de nieuwe schijven.

met FTP haal ik tussen de 60/70 MB/s

filecopy rond de 50MB/s tussen de 2 systemen.

=============================================

2 x 800HD DVB-C Newnigma2 v3.2.2 CCCam 2.2.1

Debian with Mastera, SMARGO+ CCcam 2.1.4

=============================================

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen