Ga naar inhoud


[TF4000PVR] Aston Dual 1.07 werkt niet meer na fabriek reset ?


WdeP

Aanbevolen berichten

Ik heb een fabriek reset gedaan met mijn TF4000PVR helaas heb ik de cam in de ontvanger laten zitten en nadien wil de Aston Dual 1.07 niet meer goed werken krijg na een tijdje zwart beeld.

Misschien iemand die een oplossing weet.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb nieuwe firmware van maart 2007 gebruikt, helaas na een tijdje gelezen dat een fabrieksreset beter zou zijn en tijdens deze reset de cam laten zitten in de ontvanger.

Ik weet bijna zeker dat dit niet aan de mieuwe firmware ligt.

Ik ben er ook achter dat de software niet meer beschikbaar is via OTA van de Aston CAM en vroeg mij af of er nog een andere mogelijkheid zou zijn om dit te kunnen oplossen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: WdeP
Ik heb nieuwe firmware van maart 2007 gebruikt, helaas na een tijdje gelezen dat een fabrieksreset beter zou zijn en tijdens deze reset de cam laten zitten in de ontvanger.
Ik weet bijna zeker dat dit niet aan de mieuwe firmware ligt.
Ik ben er ook achter dat de software niet meer beschikbaar is via OTA van de Aston CAM en vroeg mij af of er nog een andere mogelijkheid zou zijn om dit te kunnen oplossen.


Kijk eens hier

Wybo
 

VU+ Duo HD, TF7710HDPVR met Enigma2

TF5500PVR 160gB (TAPcommander, Quicktimer, TF5000display, MediaManager, DescriptionExtender, 3PG, SPDIFkiller, Skip, RecCopy, autoLetterbox)
Dreambox DM600PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...