WPW Geplaatst: 22 mei 2008 Geplaatst: 22 mei 2008 Dat hangt af hoe groot de verschillen zijn binnen z'n cluster. Een satlook huren is idd. de moeite waard als je ermee om kan gaan in principe ga ik altijd uit van 2x instellen, eerste keer bij het plaatsen en 1 jaar erna voor onderhoud en wat bijstelwerk, daarna moet het tog wel minstens 10 jaar goed zijn. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Gast MP4 Geplaatst: 22 mei 2008 Geplaatst: 22 mei 2008 WPW! Ik heb een huis met drie etages en heb hoogtevrees. Eerst een ladder tegen 6 meter en dan via het dak van de buren nog een etage hoger.. Moet ik echt een jaar later op herhaling dan?
WPW Geplaatst: 22 mei 2008 Geplaatst: 22 mei 2008 Heb je geen lastige buurman? of schoonmoeder? whahahahaa gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
minplus Geplaatst: 22 mei 2008 Geplaatst: 22 mei 2008 Met een analoge tuner uitrichten wil perfect, vooral op een zwakke transponder of, als er alleen maar heel sterke zijn, bij slecht weer, gewoon een kwestie van meer of minder spikkels en bij de minste staat ie ook digitaal perfect. Enige probleem is dat er nog maar een paar sats zijn met een analoog signaal. Verder gaan er geruchten dat je bij hoogtevrees een zekere WPW kunt inhuren. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Gast MP4 Geplaatst: 23 mei 2008 Geplaatst: 23 mei 2008 Kun je bij hem ook onbeperkt 40 x 60 tegels op de rug binden, of is dat gewoon te erg om voor te stellen?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen