Avalon560 Geplaatst: 12 mei 2008 Geplaatst: 12 mei 2008 Bij Windows vista geen geluid bij PPS maar wel bij windows-xp. Bij deze PPS JoinThe Club.pps geen geluit op Windows vista JoinThe Club.pps Graag postive reactie a.u.b Mvg Avalon560 Download: http://users.skynet.be/fa524883/huis/JoinTheClub.pps
Crest Geplaatst: 13 mei 2008 Geplaatst: 13 mei 2008 Ik kan geen geluidsfragment in de powerpoint ontdekken. Dus ik hoor geen geluid. Heb je deze powerpoint zelf gemaakt? Dan kan het zijn dat het geluidsfragment wel bij jou op de computer staat, maar niet bij degene die het wil afspelen in Vista. Enkel bestanden van het type wave worden ingesloten in de presentatie dus geen mp3 of andere formaten. Om het geluid te kunnen invoegen moet je eerst onder Extra - Opties - tabblad Algemeen - bij Geluid koppelen aan bestanden groter dan op het max. van 50000Kb zetten. Dan pas het geluid invoegen. Staat het er al in verwijder het dan eerst en begin opnieuw.
Puch Geplaatst: 13 mei 2008 Geplaatst: 13 mei 2008 Hier met win xp ook geluid. Ik vind echter geen geluid vinden in de pps? iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
lock Geplaatst: 14 mei 2008 Geplaatst: 14 mei 2008 Met Vista geen geluid hier. "That's another fine mess you've got me into"
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen