jacobus Geplaatst: 13 mei 2008 Geplaatst: 13 mei 2008 Ik heb de laatste nieuwe drivers en een nieuwe videokaart. (nidia driver versei 169.12 voor linux (ubuntu) Mijn core temp ligt gemiddeld tussen de 80 en 90 graden Is dit niet te hoog? Pas bij 130 graden gaat de pc mn kaart ontlasten. Dit kan ik niet veranderen. Ik vraag dit omdat mijn vorige kaart is gesneuveld, en ik vraag me af of dat is gebeurt omdat deze ook te warm is geworden? Wie weet welke temeraturen normaal zijn?
Lamko Geplaatst: 13 mei 2008 Geplaatst: 13 mei 2008 Ik had zelf een geforce2 die al 80 graden werd dus dit lijkt me heel normaal voorn videokaart. Mythbuntu 12.04 Celeron 220 op Mini-ITX D201GLY2, 1 GB Ram,2x1,5 TB HDD, Digitenne op TerraTec Cinergy, CCcam
jacobus Geplaatst: 13 mei 2008 Auteur Geplaatst: 13 mei 2008 OK, bedankt. Dat is eigenlijk alle info die ik nodig heb. Ik heb me hier nog nooit in verdiept. Maar met deze software kan ik de temp eenvoudig aflezen, en gevoelsmatig leek die temperatuur me wat hoog. En aangezien mijn vorige kaart is gesneuveld, vroeg ik met dus af of eea verband houdt. Het is overigens een geforce 6200 met 256 mb geheugen, een heel simpel kaartje voor de huidige normen. Voor mij prima, gamen is aan mij toch niet besteedt. (af en toe potje bowlen op de wii, is trouwens wel erg leuk)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen