Ga naar inhoud


[TF7710PVR] TF 7710 nog de moeite??


Gast karel_p

Aanbevolen berichten

Gast karel_p

is de topfield 7710 pvr 500Gb nog steeds de moeite om nu nieuw aan te schaffen???

 

als beginner had ik graag goed gestart met mijn installatie en via mijn plaatselijke verkoper was ik bij de topfield 7710 gekomen.

 

maar is dit nog de moeite als ik overal over bugs en problemen lees?

Hoe snel kun je zelf updates uitvoeren en is dit nog te doen?

 

En waaraan kan ik in de winkel herkennen of ik een nieuw toestel heb of nog eentje met de oude hardware erin??

 

Voor thuis had ik graag alles naar satelliet overgezet maar m'n vrouwke gaat niet kunnen lachen als ik te pas en te onpas aan die tv ga moeten zitten prutsen ....

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik denk dat de praktijk anders is dan dat je hier leest. Als je problemen hebt ga je uiteraard zoeken naar lotgenoten en oplossingen, en die zie je dan o.a. hier. Werkt alles naar behoren zit je te genieten van het beeld.

 

Daarbij komt ook nog dat sommigen altijd problemen hebben, wat ze ook in huis hebben staan, en vraag me niet hoe het komt.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Daarbij komt ook nog dat sommigen altijd problemen hebben, wat ze ook in huis hebben staan, en vraag me niet hoe het komt.

 

Het was me dus niet als enige opgevallen. :D

Ik heb mooi beeld btw (die keren dat ik kijk).

 

De 7710's die nu geleverd worden zouden meende ik allemaal al aangepast moeten zijn.

Anders vraag je of je hem even mag uitproberen?

 

 

 

 

Melle
DM500HD, Funke 99cm & StabHH120 & Smart Lnb, Funke 68cm & Duo Lnb Quad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij is dit niet te controleren.

Menigeen heeft al een poging gedaan om de technische verschillen tussen de oude en de gemodificeerde hardware te achterhalen maar naar mijn mening tevergeefs.

Als jouw ontvanger prima functioneerd dan kun je er volgens mij ervan uitgaan dat de modifucatie is uitgevoerd want anders zou je toch wel problemen ondervinden.

 

MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jürgen

Als jouw ontvanger prima functioneerd dan kun je er volgens mij ervan uitgaan dat de modifucatie is uitgevoerd want anders zou je toch wel problemen ondervinden.


Kunnen ondervinden!

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...