Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

tmpgenc 4 gaat prima maar erg traag

tpmg enc dvd autor 4 is minder van kwaliteit , maar je kunt ook mooie menus maken en branden.

en video redo gaat supersnel en ik zie geen verschil in kwaliteit!! (als je alles in de orginele groote laat en niet gaat transcoden)

mijn voorkeur is video redo , tewijl ik al jaren met tmpgenc werk i.c.m. mini dv opnames!

Geplaatst:

In het programma DVBdream zit sinds kort een klein tooltje die dit doet ingebakken.

Helaas is dit programma voor een PCKaart

TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .

• 2 weken later...
Geplaatst:
Origineel bericht van: Jan Ambers
Mijn ervaring met Videoredo en diverse andere is zodra je er een opname mee "bewerkt" vb reclame eruit knipt of kop of staart vd opname knipt, de scherpte vermindert!
Videoredo verandert ook het formaat en ge hebt het "'t zitten".
Ook al met Pinnacle geprobeerd... TMPGEnc schijnt een v d betere te zijn, maar ik vind er mijnen draai niet in!

Als je standaard mpeg2 TS bestanden "knipt" met videoredo (*.TS naar *.TS of *.TS naar *.mpg)en de scherpte vermindert doe je iets fout.
Videoredo doet niks meer of minder dan copiëren, enkel op de lassen kan hij enkele 10den van een seconde hercoderen.

VU+ Duo - Triax 88 - Smart TMT43 LNB - Dune Smart D1 mediaplayer

Op een Hitachi 42PD8600 Plasma TV.

• 3 weken later...
Geplaatst:

Je kunt ook ProjectX gebruiken (Oozoon) om de TS bestanden naar m2v en audio bestanden om te zetten. Indien de TS bestanden ook ondertitels bevatten in teletext formaat kunnen deze ook ge-extraheerd worden met ProjectX tot srt bestanden.

Daarna kan het geheel opnieuw gemuxt worden tot een DVD met DVD-Flick.

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen